به دلیل تحویل واحدهای نیمه تمام؛

تجمع اعتراضی مالکان مسکن مهر پردیس

کدخبر: ۴۴۶۳۱۴
جمعی از مالکان مسکن مهر پردیس در اعتراض به تحویل واحدهای نیمه تمام و خلف وعده های مکرر مسئولان شرکت عمران پردیس در تکمیل و رفع نواقص این واحدها، مقابل وزارت مسکن و شهرسازی دست به تجمع زدند.
تجمع اعتراضی مالکان مسکن مهر پردیس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، نماینده مالکان معترض مسکن مهر در پروژه خانه سازان صفه در این باره اظهار داشت: با توجه به اعلام رسمی تحویل واحدهای مسکن مهر پروژه صفه در اردیبهشت ماه، مالکان این پروژه اقدام به تسویه حساب و دریافت دفترچه قسط کردند، اما متوجه شدند واحدها با پیشرفت 80 درصدی اعلام تحویل شده است.

وی ادامه داد: قرار بود نواقص بلوک ها جهت تحویل رفع شود که متاسفانه انجام نشد و چندین جلسه مذاکره و تجمع اعتراضی به جایی نرسید تا اینکه در تاریخ 26/4/1400 و در آخرین تجمع اعتراضی صورتجلسه ای بین شرکت عمران، پیمانکار و مالکان به امضا رسید که بر اساس آن باید نواقص رفع و بلوک ها و واحدها تا پایان مردادماه تحویل می شد.

نماینده مالکان معترض مسکن مهر در پروژه صفه تصریح کرد: اما اکنون نیمه مهرماه فرا رسیده و نه تنها هیچ بلوک و واحدی به طور کامل و 100 درصدی قابل تحویل نیست که اغلب با معضل فقدان آب، برق و گاز رو به رو هستند.

وی گفت: بنابراین مجددا تجمع اعتراضی این بار مقابل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، که پس از مذاکره، ابتدا به جناب آقای مهر آبادی در سازمان ملی زمین و مسکن و سپس به شرکت مادر تخصصی عمران ارجاع داده شدیم و در نهایت قول پیگیری و رفع مشکلات داده شد.

بنا بر این گزارش در حالی بسیاری از واحدهای مسکن مهر پردیس در پایان دولت گذشته و با حضور رئیس جمهور اعلام تحویل و واگذاری شد که اغلب همچنان نیمه تمام و غیرقابل سکونت هستند.

این در حالی است که تحویل این واحدها می تواند مشکلات بسیاری از مالکان مستاجر پروژه که تحت فشار پرداخت اجاره بهای سنگین قرار دارند را رفع و به روان تر شدن عرضه و تقاضای مسکن و کاهش قیمت ها کمک شایانی کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید