Galaxy A13؛

ارزان‌ترین گوشی 5G سامسونگ

کدخبر: ۴۴۶۳۱۵
اخیراً تصاویر رندری از یک گوشی هوشمند سامسونگ با نام Galaxy A13 5G به بیرون درز کرده که گفته می شود این دستگاه ارزان ترین گوشی 5G این غول فناوری کره ای خواهد بود.
ارزان‌ترین گوشی 5G سامسونگ

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فرارو،  گزارش های مختلف نشان می دهد که سامسونگ، غول فناوری کره جنوبی قرار است ارزان ترین تلفن هوشمند 5G خود، با نام Galaxy A13 5G را در آینده نزدیک معرفی کند اما اکنون و پیش از معرفی رسمی، تصاویر رندری در فضای اینترنت قرار گرفته که گفته می شود متعلق به این تلفن همراه اقتصادی سامسونگ است.

به گزارش فرارو، سامسونگ، مانند بسیاری از تولید کنندگان بزرگ دیگر، در تلاش است تا گوشی های 5G را با عرضه مدل های مقرون به صرفه به دست افراد بیشتری برساند. دنیای فناوری امروزی، بهره گیری از ارتباطات سریع تر را به امری لازم بدل کرده و در این میان فناوری ارتباطات 5G یکی از جدیدترین دستاوردهای انسان برای فراهم کردن زمینه این سرعت بالای ارتباطی است. این فناوری به ویژه در گوشی های هوشمند همراه، کاربرد وسیعی یافته اما به نوبه خود سبب افزایش قیمت این دستگاه ها نیز شده است. در چنین فضایی شرکت های سازنده تلاش دارند تا دستگاه هایی را روانه بازار کنند که هم برای تولید کنندگان و هم برای کاربران مقرون به صرفه باشند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید