سقوط آزاد سهام لنوو

کدخبر: ۴۴۶۵۷۷
لنوو روز دوشنبه با افت بیش از 17 درصدی سهام خود مواجه شد، این بزرگترین افت روزانه طی بیش از یک دهه گذشته است، پس از اینکه غول فناوری چینی درخواست خود را برای 10 میلیارد یوان (1.55 میلیارد دلار) پس گرفت کمپانی لنوو این افت را در سهام خود تجربه کرد.
سقوط آزاد سهام لنوو

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از رویترز ،  Lenovo Group روز دوشنبه با افت بیش از 17 درصدی سهام خود مواجه شد، این بزرگترین افت روزانه طی بیش از یک دهه گذشته است، پس از اینکه غول فناوری چینی درخواست خود را برای 10 میلیارد یوان (1.55 میلیارد دلار) پس گرفت کمپانی لنوو این افت را در سهام خود تجربه کرد.

بزرگترین سازنده کامپیوترهای شخصی جهان روز جمعه اعلام کرد که برنامه خود را پس از چند روز پس از پذیرش توسط STAR Market شانگهای، پس می گیرد.

روز یکشنبه، شرکت لنوو اعلام کرد که این کار را به دلیل احتمال عدم اعتبار اطلاعات مالی در برنامه چشم انداز خود در هنگام بررسی برنامه انجام داده است. در آن دلایلی که ممکن است اطلاعات، دیگر معتبر نباشند ذکر نشده است.

همچنین به “شرایط مربوط به بازار سرمایه مانند آخرین شرایط در ارتباط با فهرست بندی” اشاره کرد.

لنوو که در هنگ کنگ لیست شده است در بیانیه روز یکشنبه خود گفت: “عملیات تجاری گروه به طور معمول در وضعیت خوبی قرار دارد. انتظار نمی رود که خروج از برنامه هیچ گونه تأثیر منفی بر وضعیت مالی گروه داشته باشد.”

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید