در ادامه روند صعودی شیبا؛

شیبا اینو رکورد تاریخی زد

کدخبر: ۴۵۰۴۱۲
ارز دیجیتال شیبا اینو به سرعت در حال جهش است. قیمت شیبا اینو امروز اوج تاریخی جدیدی ثبت کرده و به 0.00005918 دلار رسید.
شیبا اینو رکورد تاریخی زد

به گزارش اقتصادنیوز ، شیبا اینو اواخر سال 2020 به‌عنوان یک میم کوین وارد بازار ارزهای دیجیتال شد، اما در ادامه با راه‌اندازی صرافی غیرمتمرکز شیبا سواپ و یک خط تولید NFT، نام خود را به‌عنوان یک اکوسیستم نوپا مطرح کرد.

ارز دیجیتال شیبا به سرعت در حال جهش است. قیمت شیبا اینو امروز در ادامه روند صعودی این هفته خود اوج تاریخی جدیدی ثبت کرده و به 0.00005918  دلار رسید.

جهش خیره کننده شیبا اینو/ سبقت تاریخی شیبا از دوج کوین

3 بمب خبری مهم برای بازار ارزهای دیجیتالی

صالح آبادی: نرخ سود افزایش نمی یابد/ برنامه بانک مرکزی برای حمایت از بورس

شیبا در یک هفته اخیر رشدی 100 درصدی را به ثبت رسانده است، این میم کوین محبوب در لحظه نگارش این گزارش در محدوده قیمتی 0.00005632  معامله می شود و رشد روزانه 21 درصدی را ثبت کرده است.

خبرهای خوبی از شیبا به گوش می رسد که رشد انفجاری این میم کوین محبوب را رقم خواهد زد. اگر  رابینهود ، رمزارز شیبا را لیست کند، می‌تواند حجم معاملات گسترده‌ای را برای این ارز دیجیتال ایجاد کند.

 در Change.org  از رابینهود خواسته شده تا شیبا را فهرست کند و تاکنون بیش از 326000 امضا برای این امر جمع آوری شده است.  مدیر اجرایی صرافی رابینهود پیش از این در صحبت با بلومبرگ اعلام کرده که آن‌ها با دقت در حال بررسی اضافه کردن این رمزارز به پیشنهادات خود هستند.

یکی از دلایل اصلی رشد قیمت شیبا اینو در روزهای اخیر راه‌اندازی طرح شیبوشی سوشیال کلاب (Shiboshi Social Club) است. این طرح به‌طور اختصاصی برای دارندگان توکن‌های غیرمثلی مجموعه شیبوشی ارائه شده و امتیازات ویژه‌ای را در اختیار این بخش از جامعه شیبا اینو قرار می‌دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید