زمان فعال شدن کارت‌های سوخت اعلام شد

کدخبر: ۴۵۰۴۹۴
اقتصادنیوز: وزیر نفت با اعلام خبر فعال شدن بیش از ۳۰۰۰ جایگاه سوخت در کشور گفت: قول می‌دهم ظرف یک تا دو روز آینده سامانه هوشمند سوخت فعال شود تا مردم بتوانند از سهمیه خود استفاده کنند.
زمان فعال شدن کارت‌های سوخت اعلام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، جواد اوجی امروز در جریان بازدید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری از وزارت نفت اظهار کرد: هم اکنون با همه شرکت‌های پخش فرآورده‌های نفتی مناطق کل کشور در ارتباط هستیم، الحمداالله ۳۰۵۰ جایگاه در کشور فعال هستند که مردم می‌توانند در خارج از شبکه سوخت و به‌صورت دستی از آن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۳۰۰ جایگاه سوخت در سراسر کشور با کارت سوخت به صورت سهمیه‌ای، بنزین را به خودروها عرضه می‌کنند، افزود: به مردم اعلام کردیم سهمیه سوخت در کارتشان محفوظ است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

جهش خیره کننده رمزارز شیبا اینو/ سبقت تاریخی شیبا از دوج کوین

صالح آبادی: نرخ سود افزایش نمی یابد/ برنامه بانک مرکزی برای حمایت از بورس

وزیر نفت با اشاره به اینکه مردم با وجود معطلی در بعضی از جایگاه‌ها همکاری خوبی با خادمان خود در وزارت نفت داشتند، تصریح کرد: دشمن قصد داشت به مردم ایران آسیب بزند، اما با همراهی و صبوری مردم، تیرشان به سنگ خورد.

اوجی: ظرف یک تا دو روز آینده کارت‌های سوخت فعال می‌شود

اوجی خطاب به رئیس جمهوری گفت: من به شما قول می‌دهم ظرف یک تا دو روز آینده کارت هوشمند سوخت فعال شود تا مردم بتوانند از سهمیه خود استفاده کنند.

تیکی تاکای نفتی ایران و ونزوئلا/در اکوایران ببینید:

وی در گفت‌وگویی تلویزیونی نیز در پاسخ به این سوال که آیا مشخص شده است که ورودی این اختلال در سامانه سوخت چه بوده و چطور اتفاق افتاده است؟ گفت: وظیفه ما در وهله اول این بود که امکان سوخت گیری را برای مردم فراهم کنیم به همین دلیل تمام تمرکز را روی این موضوع قرار دادیم لذا تمام جایگاه‌ها را از سامانه هوشمند خارج کردیم  تا فرایند سوخت رسانی به صورت آفلاین و دستی انجام شود.

وی افزو: تیم کارشناسی از دیروز فعال هستند تا علت و چرایی این موضوع مشخص شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید