جهش خیره کننده شیبا اینو/ سبقت تاریخی شیبا از دوج کوین

کدخبر: ۴۵۰۵۰۱
شیبا اینو در ادامه روند صعودی روزهای اخیر، در حال شکست رکوردهای پی در پی است و طی ساعات اخیر جهش خیره کننده ای را ثبت کرده است. ارزش بازار شیبا برای نخستین بار از دوج کوین فراتر رفت.
جهش خیره کننده شیبا اینو/ سبقت تاریخی شیبا از دوج کوین

به گزارش اقتصادنیوز ،  شیبا اینو پس از رکوردشکنی های پی در پی خود به شدت مورد توجه معامله گران بازار ارزهای دیجیتالی قرار گرفته است. بر اساس داده های کوین گکو، شیبا اینو رکورد قیمتی جدید 0.00008143  را به ثبت رساند و ارزش بازار آن از مرز 38  میلیارد دلار عبور کرد.

شیبا اینو برای نخستین بار از دوج کوین پیشی گرفت و اکنون بزرگترین میم کوین بازار ارزهای دیجیتال است. با این اوصاف، حالا دوج کوین توسط «قاتل دوج ؛ شیبا اینو » از جمع 10 ارز دیجیتال برتر بازار خارج شده و به رتبه 11 بازار رسیده است.

3 بمب خبری مهم برای بازار ارزهای دیجیتالی

شیبا اینو اکنون به نهمین رمز ارز برتر جهان تبدیل شده است.

براساس داده‌های کوین گکو، شیبا اینو اکنون با قیمت 0.00008143 دلار در بازار معامله می‌شود که رشدی 65 درصدی در 24 ساعت گذشته و رشد 185 درصدی را در یک هفته اخیر ثبت کرده است.

شیبا اینو

خبرهای خوبی از شیبا به گوش می رسد که به گفته تحلیلگران بازار جهش خیره کننده ای برای این میم کوین محبوب رقم خواهد زد. اگر صرافی رابینهود ، رمزارز شیبا را لیست کند، می‌تواند حجم معاملات گسترده‌ای را برای این ارز دیجیتال ایجاد کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید