رصد بازار املاک؛

این خانه‌ 29 میلیارد تومان قیمت دارد

کدخبر: ۴۵۰۹۵۸
بررسی فایل‌های خرید و فروش املاک لوکس، از قیمت‌های عجیب و غریب برخی واحدهای مسکونی حکایت دارد؛ تا جایی که برای خرید یک خانه باید هزینه‌ای چند ده میلیاردی کرد. مثلا خانه ای در منطقه سعادآباد که ۲۳۰ متر متراژ دارد، قیمتی بالغ بر ۲۹ میلیارد تومان قیمت دارد.
این خانه‌ 29 میلیارد تومان قیمت دارد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، گزارش‌ها نشان می‌دهد که یک واحد مسکونی ۱۰۷ متری، نوساز در شهرک غرب ۱۰ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. ویژگی این خانه، فول‌لاکچری در برج طبقات بالا با ویو عالی شهرک غرب عنوان شده است


در اکوایران ببینید؛


همچنین خانه‌ای دیگر در منطقه سعادآباد که ۲۳۰ متر متراژ دارد، قیمتی بالغ بر ۲۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت دارد خانه‌ای دیگر در بلوار شهرداری سعادت‌آباد با ۱۲۱ متر متراژ، ۱۰ میلیارد تومان قیمت دارد. در منطقه فرمانیه نیز یک واحد مسکونی ۱۴۶ متری نوساز به قیمت ۱۳ میلیارد تومان برای فروش گذاشته شده است.

بررسی فایل‌های فروش مسکن همچنین نشان می‌دهد که در منطقه سعادت‌آباد، یک خانه ۲۵۰ متری با ۵ سال ساخت ۳۰ میلیارد تومان قیمت دارد. در منطقه پاسداران نیز یک آپارتمان ۳ خوابه با قیمتی در حدود ۱۰ و نیم میلیارد تومان فروخته می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید