سیگنال جدید برای انفجار ارزهای دیجیتال

کدخبر: ۴۵۰۹۰۶
اخبار مثبت از طرف استرالیا به کمک بازار رمزارزها آمده است که می توان آن را سیگنال جدید برای انفجار ارزهای دیجیتال قلمداد کرد.
سیگنال جدید برای انفجار ارزهای دیجیتال

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از سی‌ان‌بی‌سی،  سناتورهای استرالیایی در تلاش هستند قوانین حمایتی از صنعت رمزارزها را در این کشور تصویب کنند. استرالیا اخیرا اقدامات زیادی برای تبدیل شدن به یکی از قطب های فناوری های نوین مالی کرده و حتی از یک برنامه مهاجرتی جدید رونمایی کرده که یکی از اقشار هدف آن، افراد خبره در حوزه بلاک چین هستند. سازمان ناظر بر بازارهای مالی استرالیا قرار است به زودی از چارچوب های قانونی معاملات رمزارز در این کشور رونمایی کند. 

 

به گزارش ایسنا، کارگروه ویژه اقدام مالی، دستورالعمل جدید خود را در خصوص ضوابط و چارچوب های مربوط به رمزارزها و مقابله با پولشویی از طریق آن ها منتشر کرد. در این بیانیه با وجود آنکه ارزهای دیجیتالی در طبقه دارایی های مالی دیجیتالی طبقه بندی نشده اند، از دولت ها و موسسات مالی خواسته شده است تا با آن ها طبق مقررات این طبقه برخورد شود. طبق اعلام FATF، منشا و مقصد تراکنشات مشکوک باید به این کارگروه گزارش شود. 

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۲۶۵۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۴.۰۷ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۴۵ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۷ درصد در اختیار اتریوم است.

در میان 10 رمز ارز اول بازار از لحاظ ارزش بازار ، بیت کوین، اتریوم، کاردانو، بایننس کوین، تتر، سولانا ، ریپل و پولکادت تغییرات قیمتی مثبتی را تجربه کردند و رشد قیمت داشتند. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید