معامله گران با احتیاط روانه بازار می شوند

سیگنال جدید برجام به قیمت سکه

کدخبر: ۴۵۱۱۳۴
نگاه معامله گران سکه به سیگنال مثبت بایدن درباره بازگشت آمریکا به برجام و لغو تحریم ها دوخته شده است. بنابراین باز هم با احتیاط روانه بازار می شوند.
سیگنال جدید برجام به قیمت سکه

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت سکه در پایان معاملات نقدی عصر روز شنبه در مقایسه با روز پنج شنبه گذشته ثبات را تجربه کرد.  قیمت سکه در ابتدای معاملات  روز شنبه با افت 35 تومانی نسبت به عصر پنج‌شنبه آغاز به کار کرد و روی 11 میلیون و 830 هزار تومان قرار گرفت و در آخرین ساعات معاملات با 11 میلیون و 870 هزار تومان به کار خود پایان داد.

در معاملات پشت خطی  هم قیمت سکه دیشب 11 میلیون و 835 هزار تومان قرار گرفت  که نسبت به قیمت روز  شنبه 10 هزار تومان بالاتر بود. قیمت سکه در معاملا پشت خطی جمعه شب  11 میلیون و 825 هزار تومان اعلام شده بود.

سکه پشت خطی

دیشب بخشی از بازیگران فلز گران بهای داخلی سعی می کردند اخبار برجام و لغو تحریم های ایران از سوی آمریکا را مورد توجه قرار دهند. جو بایدن ضمن بیان اینکه مذاکرات قرار است از سر گرفته شود؛ در اجلاس گروه 20 از برگشت آمریکا  به میز مذاکرات خبر داد و اعلام کرد: آمریکا در صورتی که ایران تغییر مسیر دهد حاضر است تحریم ها را لغو کند.

در کنار این خبر «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان سعودی با اشاره به این که مذاکرات با تهران پیشرفت ملموسی نداشته از آمادگی جهت ادامه گفت‌‌وگو با ایران خبر داد.

با این وجود  می توان پیش بینی کرد که امروز معامله گران سکه با این خبر ها باز هم با احتیاط بیشتری روانه بازار شوند و معاملات محدود و حساب شده ای انجام می شود.

حباب سکه

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید