بازار سهام تقویت خواهد شد

خبر خوب محسن رضایی برای سهامداران بورس

کدخبر: ۴۵۲۲۸۹
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور امروز در پایان جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با بیان اینکه بازار بورس تقویت خواهد شد، گفت: کل بازار بوس در حال برنامه‌ریزی و اصلاحات است.
خبر خوب محسن رضایی  برای سهامداران بورس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محسن رضایی میرقائد امروز (۱۳ آبان) در پایان جلسه ستاد  تسهیل و رفع موانع تولید، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان خوزستان ظرفیت های بسیار بزرگی برای یک جهش اقتصادی دارد؛ فقط کافی است صنایع پایین دست پتروشیمی، نفت، گاز، کشاورزی و... راه بیافتد که میلیاردها درآمد خواهد داشت. بنابراین در این دولت به این ابعاد توجه جدی خواهیم کرد و کمک می کنیم که بخش خصوصی استان خوزستان تقویت و احیا شود و نیز توسعه پیدا کند تا اشتغال و تولید استان در بخش خصوصی هم مثل بخش دولتی ادامه پیدا کند.

وی تصریح کرد: بازار سرمایه و بورس از مهم ترین بازارهای اقتصادی جهان و ایران است. لذا بخش مهمی از سرمایه گذاری ها همیشه از طریق بورس وارد تولید می شوند. در ایران کل بازار بوس در حال برنامه ریزی و اصلاحاتی است و دولت مصمم است که این اصلاحات را ادامه دهد که می تواند آینده خوبی برای بازار بورس چه در بازار اوراق بهادار و چه بورس کالا و انرژی و حتی بورس ارزی در کشور به وجود آید. بازار بورس در کشور تقویت خواهد شد و زیرساخت ها نیز بهبود پیدا می کند که این نیز یکی از بهترین کانال های سرمایه گذاری و جهش اقتصادی در کشور است.

معاون اقتصادی رئیس جمهور در پایان در خصوص وضعیت زلزله زدگان نیز گفت: یکی از اهداف ما در سفر به خوزستان این است که اقداماتی که برای زلزله زدگان دنبال می شود را پیگیری کنیم. آوار برداری ها شروع شده و اسکان موقت در حال انجام است و همه تلاش در استان بر این است که قبل از شروع فصل بارندگی و زمستان، مردم در نقاط خوبی مستقر شوند تا دچار آسیبی از سرما و بارندگی نشوند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید