مجردهای روستایی ازدواج کنید، وام 100 میلیون تومانی بگیرید

کدخبر: ۴۵۲۴۶۹
انسیه خزعلی میگوید: مجردان دهه شصتی روستایی تا پایان امسال ازدواج کنند، تسهیلات ۱۰۰ میلیون‌تومانی دریافت می‌کنند
مجردهای روستایی ازدواج کنید، وام 100 میلیون تومانی بگیرید

به گزارش اقتصادنیوز و به نقل از تسنیم، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور از اختصاص تسهیلات ۱۰۰ میلیون‌تومانی برای ازدواج مجردان روستایی متولد دهه ۶۰ خبر داد.

انسیه خزعلی در جمع اهالی روستای برج از توابع شهرستان زبرخان خراسان‌رضوی اظهار داشت: آن دسته از افراد مجرد و ازدواج نکرده روستایی که متولد دهه 60 باشند و تا پایان سال 1400 ازدواج کنند، تسهیلات 100 میلیون‌تومانی ازدواج دریافت می‌کنند.

‌معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور افزود: لازم است دختران حتما قبل از ازدواج دوره‌های مهارتی را بگذرانند تا ازدواج موفقی داشته باشند و از آسیب‌هایی مانند طلاق جلوگیری شود.

وی به معضل ازدواج دختران در سنین پایین اشاره کرد و گفت: ضروری است دختران قبل از رفتن به خانه بخت به بلوغ فکری رسیده باشند تا زندگی زناشویی آنان منجر به طلاق و از هم پاشیدگی خانواده ها نشود.

معاون رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: همچنین اخیراً معاونت امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور‌ تفاهمنامه‌ای با وزارت جهاد کشاورزی در زمینه توسعه کشاورزی و صنایع تبدیلی منعقد کرده و 10 میلیارد تومان تسهیلات برای بانوان روستاهای این منطقه در نظر گرفته است و راه‌اندازی 200 صندوق خرد روستایی ویژه زنان نیز هدف‌گذاری شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید