میانگین سن ازدواج تهرانی ها چقدر است؟

کدخبر: ۲۱۴۲۵۳
اقتصادنیوز: مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان گفت: میانگین سن ازدواج تهرانی‌ها در آقایان به ۳۱ و بانوان به ۲۷ سال رسیده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ سید جواد رضوی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان تهران که با حضور محمدحسین مقیمی استاندار تهران و دیگر معاونان و اعضای این ستاد با بیان توجه به لزوم بازنگری سیاست‌ها با هدف کاهش آمار طلاق گفت: در صورت محقق نشدن این مورد، آمادگی وجود دارد که تجربیات خود در حوزه جوانان را به سایر دستگاه‌ها انتقال دهیم.

رضوی افزود: براساس آمارها 20 درصد طلاق‌ها در دو سال ابتدای زندگی مشترک و 47 درصد از آن در پنج سال نخست زندگی به ثبت رسیده‌اند

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان گفت: تسهیلات در سال گذشته به یک میلیون و 175 هزار و 284 متقاضی تعلق گرفت که با عنوان تسهیلات وام ازدواج پرداخت شد؛ این رقم 91.04 درصد متقاضیان را شامل می‌شود. هم‌چنین 133 هزار و 456 فقره از این وام‌ها به متقاضیان تهرانی اعطا شد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی برای 1350 نفر فوق‌لیسانس روانشناسی انجام شد و  وزارت ورزش برای هر فرد 380 هزار تومان هزینه پیش‌بینی کرده تا این افراد به عنوان مشاور در زمینه ازدواج مشغول شوند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید