پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم

افزایش قیمت دلار در معاملات پشت خطی

کدخبر: ۴۵۳۵۱۱
اقتصادنیوز: قیمت دلار در معاملات پشت خطی شب گذشته با افزایش همراه بود.
 افزایش قیمت دلار  در معاملات پشت خطی

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار  عصر روز گذشته با 40 تومان افزایش  بر روی 28 هزار و 140 تومان قرار گرفت. این اسکناس آمریکایی در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه به ترتیب‌ ‌۱۸۰، ۶۰ و ۲۲۰ تومان رشد قیمت را به ثبت رسانده بود. 

بازار ارز در سال جاری نتوانسته است ارقام بالاتر از ۲۸ هزار و ۳۰۰ تومان را تجربه کند و طبیعی بود که بازار در واکنش به یک سقف تاریخی با احتیاط بیشتری رفتار کند.

به گفته فعالان، معامله‌گران حس می‌کنند که برای شکست مقاومت ۲۸ هزار و ۳۰۰ تومانی نیاز به سوخت سنگین‌تر دارند.

پشت خطی

پیش بینی  قیمت دلار از کانال هرات

در معاملات پشت خطی  شب گذشته قیمت دلار  بر روی 28 هزار و 70 تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت دوشنبه شب 120تومان بالاتر بود. دوشنبه شب در معاملات پشت خطی  قیمت دلار  بر روی 27 هزار و 950 تومان قرار داشت.  

بدین ترتیب در بازار هرات معامله گران به استقبال افزایش قیمت دلار  رفتند. در واقع معامله گران دلار پیش بینی کردند که قیمت دلار در بازار ارز امروز چهارشنبه 19 آبان 1400 روند صعود را دنبال می کند.

پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم 

قیمت درهم  در انتهای  معاملات نقدی روز سه شنبه با 7 هزار و 660 تومان بسته شد.  قیمت درهم  پشت خطی دیروز نسبت به معاملات نقدی تغییر خاصی نکرد و با  7 هزار و 660 تومان معامله شد

قیمت طلایی درهم  شب گذشته نسبت به دوشنبه شب ثابت ماند و با همان 7 هزار و 670 تومان نرخ گذاری شد. البته این قیمت 10 تومان نسبت به معاملات نقدی روز سه شنبه بالا تر بود.  بنابراین از کانال قیمت دلار از مسیر قیمت درهم  سیگنال افزایش یا کاهش  قیمت دلار مخابره نشد. 

پیش بینی قیمت دلار از مسیر بازار فردایی

قیمت دلار فردایی شب  گذشته  بر روی 28 هزارو 190تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت دلار در معاملات پشت خطی دو شنبه شب  130 تومان بالاتر بود . این بدین معناست که معامله گران  فردایی بازار ارز امروز  سه شنبه 19 آبان 1400 را افزایشی پیش بینی کرده اند.

اقدام بایدن علیه ایران در آستانه برگزاری مذاکرات برجام

شب گذشته در کانال های تلگرامی  قیمت دلار  اقدام بایدن علیه ایران در آستانه  برگزاری مذاکرات برجام برجسته شد. «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا «وضعیت اضطراری ملی» در قبال ایران را برای یک سال دیگر تمدید کرد.این اقدام دولت آمریکا علیه ایران در حالی صورت می‌گیرد که مذاکرات ایران و گروه ۱+۴ درباره احیای برجام قرار است هشتم آذر ماه در وین برگزار شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید