عرضه دلار رکورد زد

کدخبر: ۴۵۵۵۰۹
همراه با پیشروی قیمت دلار آزاد، عرضه هفتگی آن افزایش یافت و روی مقادیری قرار گرفت که از ابتدای سال 1400 بی‌سابقه بوده است.
عرضه دلار رکورد زد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، متوسط هفتگی قیمت دلار در کانال 28 هزار تومان پیشروی کرد و روی مقادیری قرار گرفت که از ابتدای سال بی‌سابقه بود. قیمت دلار در هفته اخیر به 28 هزار و 335 تومان رسید. بر خلاف قیمت دلار آزاد قیمت هفتگی دلار سنا و متشکل افت کرد. قیمت دلار سنا روی 27 هزار و 142 تومان و قیمت دلار متشکل روی 27 هزار و 9 تومان ایستاد. در نتیجه این تغییرات شکاف بین قیمت دلار آزاد با قیمت دلار سنا و متشکل بزرگ شد.

1

قیمت یورو بر خلاف قیمت دلار حرکت کرد

قیمت یورو آزاد بر خلاف قیمت دلار در هفته اخیر افت کرد و روی 32 هزار و 289 تومان ایستاد. قیمت یورو سنا نیز تغییراتی منفی را به ثبت رساند و 31 هزار و 335 تومان گزارش می‌شد. تغییرات قیمت یورو متشکل محدود بود. قیمت یورو متشکل با رشد جزئی نسبت به هفته گذشته روی 31 هزار و 87 تومان ایستاد.

2

عرضه دلار رکورد زد

همراه با پیشروی قیمت دلار آزاد، عرضه هفتگی آن افزایش یافت و روی مقادیری قرار گرفت که از ابتدای سال جاری بی‌سابقه بود. عرضه دلار که در هفته گذشته روی 56 میلیون و 667 هزار قرار داشت در هفته اخیر به 67 میلیون و 640 هزار رسید.

3

بر خلاف دلار، عرضه یورو به طرز محسوسی در هفته اخیر کاهش یافت. عرضه یورو که در هفته گذشته روی 11 میلیون و 673 هزار قرار داشت در هفته اخیر 48 درصد پایین آمد و روی 6 میلیون و 38 هزار قرار گرفت.

4

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید