پروژه های نیمه تمام پلدختر به پایان میرسد/ دولت: مشکلات سیل 98 پابرجاست

کدخبر: ۴۶۰۷۴۷
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پیشنهاد 200 میلیارد تومان برای پروژه های نیمه تمام پلدختر خبر داد.
پروژه های نیمه تمام پلدختر به پایان میرسد/ دولت: مشکلات سیل 98 پابرجاست

به گزارش اقتصادنیوز و به نقل از فارس، محمدمهدی اسماعیلی روز جمعه در جریان سفر به این شهرستان در جمع مردم اظهار کرد: مسائل و مشکلات مردم شهرستان پل‌دختر و تمام مواردی که در دیدار با مردم مطرح شد، جهت پی‌گیری و رسیدگی به هیات دولت منعکس می‌شود.

وی افزود: به عنوان نماینده رئیس‌جمهور موظفم در این سفر در بازدید از پروژه‌های شهرستان پل‌دختر، هر جا نیاز به تخصیص اعتبار است، برای راه‌اندازی این پروژه‌ها، اعتبار مورد نیاز را تعیین و آن را به هیات دولت پیشنهاد دهم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  این سفر را نقطه عطفی برای بهسازی شرایط عمومی مردم غیور وصبور پل‌دختر دانست و گفت: عمده مطالبات مربوط به وزارت‌خانه‌های کشاورزی، صمت ،راه و شهرسازی، نیرو و نفت را به هیات دولت منتقل و بخشی از مطالبات مربوط به حوزه کاری خود را پیگیری می‌کنم.

وی بر استمرار و تکمیل دیواره ساحلی شهر پل‌دختر تاکید کرد و افزود: فعالیت این پروژه به علت کمبود اعتبار تعطیل شده که ادامه امتداد آن با تخصیص اعتبار تحقق می‌یابد.

اسماعیلی یادآور شد: با بازدیدی که از پروژه‌های سطح شهرستان پل‌دختر صورت گرفت، تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن در نظر گرفته شد، که به هیئت دولت پیشنهاد می‌شود.

 وی افزود: سیل مخرب سالهای ۹۸ و ۹۹ خسارات زیادی به زیرساخت‌ها و تاسیسات اقتصادی شهرستان پل‌دختر وارد کرد و عموم مردم نیز در این بحران با آسیب‌های جبران‌ناپذیری مواجه شدند، که دولت مردمی تمام تلاش خود را برای حل مشکلات آنها طی فرآیند ۲ تا ۳ ساله به کار می‌گیرد تا رفع آن را به نقطه مطلوبی برساند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش خبرنگاران و اصحاب رسانه پل‌دختر در انعکاس مسائل مردم شهرستان را قابل تحسین دانست و گفت: خبرنگاران شهرستان پلدختر از صبح امروز(جمعه) هم‌زمان با سفر به پل‌دختر در کنار مسئولان حضور دارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید