برنامه جدید وزارت صمت برای راه اندازی واحدهای صنعتی

کدخبر: ۴۶۰۷۴۹
در برنامه جدید وزارت صمت راه اندازی 2 هزار واحد صنعتی در دستور کار قرار دارد.
برنامه جدید وزارت صمت برای راه اندازی واحدهای صنعتی

به گزارش اقتصادنیوز و به نقل از مهر، علی رسولیان،  مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران  عصر جمعه در حاشیه دیدارهای مردمی در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۲ هزار واحد صنعتی راکد کشور امسال با هدف توسعه و تسهیل در اشتغالزایی راه اندازی مجدد می‌شود.

علی رسولیان افزود: همچنین یکی از برنامه‌های جدی وزارت صنعت، معدن و تجارت در شهرک‌های صنعتی، راه اندازی واحدهای راکد و تقویت بنگاه‌های فعال است که با توان کمتر از ظرفیت خود کار می‌کنند.

وی اضافه کرد: امسال ۲ هزار واحد صنعتی راکد برای راه اندازی مجدد برنامه ریزی شده است و سهم لرستان از این تعداد ۳۳ واحد راکد بوده که تا کنون ۲۶ واحد به چرخه تولید بازگشته است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: به‌تازگی با توسعه نواحی صنعتی ازنا و کوهدشت در لرستان موافقت شد که امید می‌رود با گسترش فعالیت شهرک‌ها و نواحی صنعتی، شاهد استقرار واحدهای صنعتی موفق و رونق تولید باشیم.

رسولیان با بیان این‌که ساخت شهرک‌های صنعتی یکی از مصوبات سفر رئیس جمهوری به لرستان است، گفت: در خصوص تملک اراضی و ایجاد زیرساخت‌های صنعتی، کمک‌های بلاعوض به شرکت شهرک‌های صنعتی صورت می‌گیرد و تسهیلاتی در قالب قرض الحسنه به واحدها اعطا خواهد شد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید