گزارش اقتصادنیوز از معاملات امروز بازار ارزهای دیجیتال؛

خواب بیت کوین زیر 50 هزار دلار

کدخبر: ۴۶۱۲۷۴
اقتصادنیوز: بیت کوین طی چند روز گذشته نتوانسته است از سد مقاومتی مهم محدوده 50 هزار دلاری عبور کند و در کانال 48 و 49 هزار دلاری متوقف شده است.
خواب بیت کوین زیر 50 هزار دلار

به گزارش اقتصادنیوز ، بیت کوین طی روزهای اخیر نوسانات بسیاری را تجربه کرد و چندین بار سعی کرد از سد مقاومتی مهم 50 هزار دلاری عبور کند، اما هر بار با مقاومت خرس های بازار روبرو شد. روز جمعه نیز بیت کوین در واکنش به اعلام نرخ تورم 6.8 درصدی آمریکا ( که بالاترین رقم در حدود 40 سال گذشته است) تلاش برای عبور از قیمت 50 هزار دلاری را از سر گرفت اما بلافاصله با لمس این محدوده ، به کانال پایین تر سقوط کرد؛ روز گذشته هم به کانال 47 هزار دلار رفت و مجددا به محدوده 48 هزار دلار بازگشت. با این حال بیت کوین در این لحظه (  16 و 25 دقیقه به وقت ایران)  با ثبت رشد 2.1 درصدی به 49 هزار و 551 دلار رسیده است و ارزش بازار آن حدود 926 میلیارد دلار است.

نوسانات شدید اتریوم

اتریوم امروز نوسانات شدیدی را پشت سر گذاشت و چندین مرتبه به زیر 4000 دلار سقوط کرد اما اکنون کمی بالاتر از این محدوده قیمتی ایستاده است. قیمت اتریوم در لحظه نگارش این گزارش (16 و 25 دقیقه) با رشد 0.68 درصدی به 4045 دلار رسیده است. اتریوم در مقیاس هفتگی افت 3.75 درصدی را به ثبت رسانده است.

ارز واچ

سبزو قرمز آلت کوین ها در بازار امروز

آلت کوین ها که روز گذشته نوسانات زیادی را تجربه کردند؛ امروز تا حدودی از شدت نوسانات کاسته شده است.  بایننس کوین رمز ارز سوم بازار امروز با رشد 2.5 درصد رشد کرده و به 565 دلار رسیده است. 

کاردانو 4 درصد، پولکادوت 3  درصد و کرو 4 درصد رشد را ثبت کردند؛ اوالانچ و شیبااینو نیز  سبز شدند.

در مقابل، سولانا، ریپل، دوج کوین و ترا همگی افت کردند.  ترا با ریزش 4 درصدی بیشترین افت را در 24 ساعت گذشته در میان ارزهای بزرگ بازار داشته است.

جهش خوب کوچک ترهای بازار

اما امروز روز خوب آلت کوین های کوچک بازار بوده است.  OKB امروز ( 10درصد) ، Quant  ( 18 درصد) ، Gala ،( 8درصد) ، و سند باکس ( 7 درصد) رشد را در 24 ساعت اخیر  ثبت کرده اند.

ارزش بازار ارزهای دیجیتال

به طور کلی در بازار امروز تا این لحظه 16:30 دقیقه 69 میلیارد دلار در بازار ارزهای مجازی پول جابجا شده و ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده با رشد 1.1  درصدی اکنون حدود 2.2  تریلیون دلار است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید