دو نیمه متفاوت بازار ارز؛

سر گیجه معامله گران دلار/پیش بینی قیمت دلار

کدخبر: ۴۶۱۹۰۳
اقتصادنیوز : درحالی که رفت و برگشت قیمت دلار موجب سر درگمی معامله گران بازار ارز شده است قیمت دلار شب گذشته در معاملات پشت خطی افزایش را تجربه کرد.
سر گیجه معامله گران دلار/پیش بینی قیمت دلار

به گزارش اقتصادنیوز ، رفت و برگشت قیمت دلار در بازار ارز تهران موجب سرگیجه معامله گران قیمت دلار شده است. اخبار ضد و نقیض برجام نیز به این سردرگمی دامن بیشتری زده است. 

بیت کوین از نفس افتاد/ سقوط عجیب دوج کوین پس از جهش فوق العاده!

میزان افزایش حقوق معلمان براساس نظام رتبه بندی مشخص شد

حداقل و حداکثر دریافتی معلمان اعلام شد+ فیلم


در اکو ایران ببینید: تغییر مسیر دلار با یک خبر 


 قیمت دلار در روز دوشنبه کانال 30 هزار تومان را از دست داد و تا 29 هزار و 400 تومان عقب نشینی کرد. روز  سه شنبه ورق در بازار ارز برگشت و قیمت دلار دو نیمه متفاوت را تجربه کرد. 

در نیمه اول یعنی تا ظهر  روز گذشته  قیمت دلار بر مدار کاهش بود و تا ۲۹ هزار و ۲۰۰ تومان افت کرد، اما در نیمه دوم روز ورق برگشت و بار دیگر توانست به  کانال 30 هزار تومان برگردد  و تا محدوده 30 هزار و 10 تومان پیشروی کند. 

قیمت درهم نیز روز گذشته اهرمی برای برای صعود دلار شد . درهم  دیروز توانست خود را به بالا مرز 8 هزار و 200 تومان برساند و با 8 هزار 280 تومان معامله شود. 

پیش بینی تحلیل گران فنی درباره قیمت دلار 

تحلیگران فنی معتقدند اگر قیمت  دلار بر روی 30 هزار و 200 تومان تثبیت شود. این اسکناس آمریکایی می تواند به  سوی دو مقاومت 30 هزار و 800 تومان و 31 هزار تومانی حرکت کند اما گر این اتفاق رخ ندهد  احتمال برگشت قیمت دلار به زیر 30 هزار تومان محتمل است.

اما در معاملات پشت خطی شب گذشته قیمت دلار به چه سمتی حرکت کرد؟ معامله گران سرنوشت قیمت دلار  در بازار ارز امروز 24 آذر 1400 را چگونه پیش بینی کرده اند؟ 

پیش بینی قیمت دلار از کانال هرات

در معاملات پشت خطی دلار هرات شب گذشته قیمت دلار  بر روی 30  هزار و  260 تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت دوشنبه شب 740 تومان بالا رفته بود. دوشنبه شب در معاملات پشت خطی قیمت دلار  بر روی 29 هزار و 520 تومان قرار داشت.  بدین ترتیب در بازار هرات معامله گران به استقبال  افزایش قیمت دلار  رفتند. در واقع معامله گران دلار پیش بینی کردند که قیمت دلار در بازار ارز امروز  چهارشنبه 24  آذر  1400   گران می شود

پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم

قیمت درهم در معاملات پشت خطی روز  سه شنبه 8 هزار و 250 تومان اعلام شد. این قیمت نسبت به معاملات نقدی  همان روز 30 تومان پایین تر بود.قیمت طلایی درهم  شب گذشته بر روی 8 هزارو 180   تومان قرار گرفت 

پیش بینی قیمت دلار از مسیر بازار فردایی

قیمت دلار فردایی شب گذشته بر روی 30  هزار و 250 تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت دلار در معاملات پشت خطی  دوشنبه شب 790 تومان بالاتر بود. این بدین معناست که معامله گران فردایی بازار ارز امروز را صعودی پیش بینی کرده اند

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید