ارزهای دیجیتالی محبوب در سال 2022

کدخبر: ۴۶۲۲۳۱
ارزهای دیجیتال که می توان در سال 2022 به آنها توجه ویژه ای داشت چه ارزهایی هستند؟
ارزهای دیجیتالی محبوب در سال 2022

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از عصرایران، توسعه دهندگان بیشتری در هر ماه ارزهای دیجیتالی  خود را عرضه می کنند، در شرایطی که ارزش برخی از ارزهای موجود افزایش می یابد. در حال حاضر، هزاران ارز دیجیتال وجود دارند و بسیاری از آنها آینده امیدوارکننده ای در بازار دارند.

در سال 2022، ممکن است شاهد تداوم روند افزایشی ارزش برخی ارزهای دیجیتال یا حتی رسیدن آنها به بالاترین قیمت خود در تمام دوران باشیم. در ادامه با چند ارز دیجیتال که در سال 2022 باید به آنها توجه بیشتری داشت آشنا می شویم.

 

آرکین ( ARCANE )

ارزهای دیجیتال که باید در سال 2022 به آنها توجه ویژه ای داشت

توکن آرکین  چهره جدیدی در بازار ارزهای دیجیتال محسوب شده و در نوامبر 2021 معرفی شده است. اما این ارز دیجیتال تاکنون شاهد افزایش قابل توجهی در ارزش خود بوده و به حجم معاملات روزانه 636 هزار دلار و ارزش بازار رقیق شده بیش از 1.3 میلیون دلار در کمتر از یک ماه رسیده است. نسبت به ارزهای دیجیتال دیگر، این ارقام را می توان کوچک دانست اما باید به این نکته توجه داشت که آرکین دوران نوزادی خود در بازار را سپری می کند.

آرکین نقطه اوج خود را پس از انتشار اولیه شاهد بود که اتفاقی رایج در صنعت ارز دیجیتال است. اما این ارز دیجیتال همچنان جایگاه محکمی در بازار حفظ کرده و اکنون دوباره در حال رشد است. با توجه به نوسانات گذشته آن، به نظر می رسد که مردم همچنان به آرکین علاقمند هستند و ممکن است در سال 2022 شاهد جایگاه چشمگیرتری برای آن در بازار ارزهای دیجیتال باشیم


 

افزون بر این، این بستر بر سرمایه گذاری در پروژه های دیفای (DeFi)  متمرکز است و درخواست ثبت در OTCQB ، یک بازار سهام میان‌رده که شرکت های آمریکایی نسبتا جوان را فهرست می کند، را ارائه کرده است. در صورت موفقیت، این می تواند یک پیشرفت هیجان انگیز برای آرکین باشد و ارزش این ارز دیجیتال را هرچه بیشتر افزایش دهد.

 

چیلیز ( Chiliz )

ارزهای دیجیتال که باید در سال 2022 به آنها توجه ویژه ای داشت

ارز دیجیتال چیلیز (CHZ)  تقریبا یک سال است که معرفی شده و از زمان عرضه بسیار خوب عمل کرده است. ارزش بازار فعلی چیلیز بیش از 2.6 میلیارد دلار و حجم معاملات روزانه آن حدود 317 میلیون دلار است.

مانند هر ارز دیجیتال دیگر، چیلیز شاهد فراز و فرودهایی بوده است. با این وجود، در حال حاضر در جایگاه 67 رتبه‌بندی ارزهای دیجیتال قرار گرفته و ممکن است طی سال 2022 شاهد بهبود رتبه خود باشد.

همچنین، شایان ذکر است که خود صرافی چیلیز نخستین صرافی ورزشی توکن شده در جهان است. پس اگر به معامله توکن هایی که به صورت مستقیم با تیم های ورزشی واقعی مرتبط هستند، علاقه دارید می توانید به بستر مبادله آنها سری بزنید. این یک ایده بسیار جدید با آینده ای امیدوارکننده است.

 

الروند ( Elrond )

ارزهای دیجیتال که باید در سال 2022 به آنها توجه ویژه ای داشت

از زمان ورود به بازار ارز دیجیتال در سپتامبر 2020، الروند  مانند دیگر ارزهای دیجیتال شاهد فراز و فرودهایی بوده است. اما قیمت این ارز دیجیتال به طور پیوسته در سال 2021 رشد کرده و در نوامبر 2021 به نقطه اوج 490 دلاری رسید.

اگرچه ارزش الروند از آن زمان اندکی کاهش یافته است اما با حجم معاملات روزانه تقریبا 300 میلیون دلاری و ارزش بازار بیش از 7.7 میلیارد دلار همچنان عملکرد خوبی در بازار دارد. به نظر می رسد که الروند در دنیای ارزهای دیجیتال همچنان به رشد خود ادامه دهد و ممکن است رتبه 27 فعلی خود در رتبه بندی جهانی را بهبود ببخشد.

ارز دیجیتال الروند توسط مایار (Maiar) ، یک کیف پول ارز دیجیتال محبوب، پشتیبانی می شود. شما می توانید با استفاده از این کیف پول، الروند کسب کنید.

 

سولانا ( Solana )

ارزهای دیجیتال که باید در سال 2022 به آنها توجه ویژه ای داشت

سولانا (SOL)  نام بسیار بزرگی در دنیای ارزهای دیجیتال است و در حال حاضر جایگاه پنجم را در باشگاه ارزهای دیجیتال به خود اختصاص داده و در کنار غول های این صنعت مانند بیت کوین و اتریوم قرار دارد. سولانا حجم معاملات روزانه بیش از 3 میلیارد دلار و ارزش بازار حدود 6.8 میلیارد دلاری دارد. سولانا یکی از بازیگران کلیدی در بازار ارزهای دیجیتال است و به نظر می رسد شرایط برای آن بهتر و بهتر خواهد شد.

قیمت سولانا در اواخر نوامبر 2021 به پایین‌ترین سطح خود یعنی حدود 185 دلار رسید اما اکنون بار دیگر شاهد افزایش قابل توجه قیمت خود است. با توجه به حضور بلند مدت در بازار ارزهای دیجیتال، می توان گفت که سولانا در سال 2022 همچنان یکی از ارزهای دیجیتال برتر در بازار خواهد بود.

سولانا از طیف گسترده ای از پروژه های دیفای پشتیبانی می کند و همچنین ماژول های Rust را برای مبتدیان ارائه می کند. این شرکت تصمیم دارد از پروژه ها و توسعه دهندگان دارای پتانسیل رشد و ترقی پشتیبانی کند که می تواند موفقیت بیشتری را برای سولانا در آینده نزدیک به ارمغان بیاورد.

 

ترا ( Terra )

ارزهای دیجیتال که باید در سال 2022 به آنها توجه ویژه ای داشت

ترا  در سال 2018 تاسیس شد و ارز دیجیتال خود به نام لونا (LUNA)  را در بهار سال 2019 روانه بازار کرد. از آن زمان، ترا موفق شده است سر و صدای زیادی در صنعت ارز دیجیتال ایجاد کند. ارزش بازار فعلی ترا بیش از 52 میلیارد دلار و حجم معاملات روزانه آن حدود 23.5 میلیارد دلار است.

در یک برهه، لونا شاهد افزایش چشمگیر ارزش خود بود و قیمت آن طی یک هفته از 38 دلار به 61 دلار رسید. البته، هیچ روش مطمئنی برای دانستن این که قیمت این ارز دیجیتال در چند ماه آینده چگونه خواهد بود، وجود ندارد و ترا چند افت قیمت قابل توجه را طی سال های 2020 و 2021 تجربه کرده است، اما مسیر گذشته و حال آن خوب به نظر می رسد.

لونا به تازگی توسط صرافی ارز دیجیتال اینجکتیو (Injective) پذیرفته شده است و اکنون توسط Stader Labs برای سهام‌گذاری سیال پشتیبانی می شود. این گسترش و تنوع مداوم، لونا را به یک ارز دیجیتال امیدوارکننده برای سال های آینده تبدیل می کند.

 

اولانش ( Avalanche )

ارزهای دیجیتال که باید در سال 2022 به آنها توجه ویژه ای داشت

اولانش (AVAX)  اخیرا عملکرد خوبی در بازار ارزهای دیجیتال داشته و بین ماه های سپتامبر و دسامبر 2021 قیمت آن تقریبا 200 درصد افزایش یافته است. در کنار این، ارزش بازار اولانش به بیش از 28 میلیارد دلار رسیده و حجم معاملات روزانه آن بیش از 1.7 میلیارد دلار بوده است.

خالقان AVAX همچنین در حال کار روی توسعه شبکه DApps و DeFi خود و همچنین برخی ادغام های هیجان انگیز با چند پروژه مبتنی بر اتریوم هستند. پس مراقب تحولات بیشتر در مورد این ارز دیجیتال در سال 2022 باشید.

 

اتریوم ( Ethereum )

ارزهای دیجیتال که باید در سال 2022 به آنها توجه ویژه ای داشت

اگر به بازار ارزهای دیجیتال علاقمند باشید، قطعا نام اتریوم (ETH)  را شنیده اید. پس از بیت کوین، اتریوم در حال حاضر محبوب‌ترین و با ارزش‌ترین ارز دیجیتال بازار است، اگرچه تفاوت قیمت قابل توجهی بین این دو وجود دارد. شرایط برای اتریوم در حال بهتر شدن است و قیمت این ارز دیجیتال رشد چشمگیر تقریبا 800 درصدی را فقط در سال 2021 تجربه کرده است.

ارزش بازار اتریوم نیز بسیار شگفت انگیز است و در حال حاضر حدود 562 میلیارد دلار و رو به افزایش است. حجم معاملات روزانه این ارز دیجیتال تقریبا 30 میلیارد دلار است. به طور خلاصه، اتریوم به رشد خود ادامه خواهد داد و یکی از ارزهای دیجیتال است که باید در سال 2022 به آن توجه داشته باشید.

اتریوم در حال توسعه ETH 2.0، یک بروزرسانی برای بلاک‌چین اصلی است که می تواند تراکنش های کارآمدتر و دوستدار محیط زیست‌تر را فراهم کند. این خبر خوبی هم برای اتریوم و هم به طور کلی بازار ارزهای دیجیتال است و اتریوم را به گزینه قوی برای افرادی که دوست دارند بدون آسیب رساندن زیاد به سیاره زمین وارد بازار ارزهای دیجیتال شوند، تبدیل می کند.

 

دیسنترالند ( Decentraland )

ارزهای دیجیتال که باید در سال 2022 به آنها توجه ویژه ای داشت

دیسنترالند  بستری بسیار جالب است که با بسیاری از دیگر بسترهای حاضر در حوزه بلاک‌چین متفاوت است. بازیکنان در این دنیای مجازی سه بعدی به دارایی های مبتنی بر ارز دیجیتال برای خرید و فروش زمین و اشیا وابسته هستند. این بستر، ارز دیجیتال خود را نیز توسعه داده است که به نام مانا (MANA)  شناخته می شود.

مانا چند سالی است که وجود دارد. این ارز دیجیتال برای نخستین بار در سال 2017 روانه بازار شد و تا سال 2021 شاهد افزایش چشمگیری در قیمت خود نبود که چندان شگفتی ندارد زیرا در این سال بود که بازار ارزهای دیجیتال بسیار مورد توجه عموم مردم قرار گرفت.

حجم معاملات روزانه فعلی مانا بیش از 1.7 میلیارد دلار و ارزش بازار آن حدود 8.2 میلیارد دلار است. بستر جذاب واقعیت مجازی و ارز دیجیتال به خوبی تثبیت شده، دیسنترالند را به گزینه ای جذاب تبدیل می کنند که باید در سال 2022 به آن توجه داشت.

 

کوکوین توکن ( KuCoin Token )

ارزهای دیجیتال که باید در سال 2022 به آنها توجه ویژه ای داشت

کوکوین  بیشتر به واسطه صرافی عظیم جهانی ارز دیجیتال خود شناخته شده است. صرافی کوکوین در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین نمونه ها در جهان است، اما ارز دیجیتال آن به نام کوکوین توکن نیز در حال حاضر عملکرد خوبی دارد.

کوکوین توکن از سال 2017 و پیش از آن که معامله آن آغاز شود، وجود داشته است. با این وجود، مدتی طول کشید تا این ارز دیجیتال شاهد افزایش پایدار ارزش خود باشد. این افزایش در فوریه 2021 آغاز شد و قیمت کوکوین توکن بیش از 2000 درصد افزایش یافت. در کنار این، ارزش بازار آن به میزان قابل توجهی افزایش یافته و اکنون حدود 2.2 میلیارد دلار است.

به طور خلاصه، کوکوین توکن یک ارز دیجیتال با آینده امیدوارکننده است که توسط شرکتی معتبر پشتیبانی می شود و آن را به گزینه ای جذاب که باید در سال 2022 به آن توجه داشت تبدیل می کند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید