شاهکار جدید کیا را ببینید

خودروی حیرت انگیز کارنس 2022

کدخبر: ۴۶۲۸۱۱
شرکت کیا از مدل کارنس ۲۰۲۲ رونمایی کرد و خودروی جدید و مدرنی را به نمایش گذاشت.
خودروی حیرت انگیز کارنس 2022

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، خودروی کیا کارنس در سال ۱۹۹۹ عرضه شده و اکنون در حال انتقال به نسل چهارم خود با طراحی متفاوتی است، زیرا دیگر به عنوان یک مینی ون معرفی نمی‌شود. در این "وسیله نقلیه تفریحی" که در هند از آن رونمایی شد، فضای بیشتری نسبت به یک خودروی شاسی بلند یافت می‌شود و هنوز هم این خودرو از همان پلتفرم Seltos استتفاده می‌کند.

چراغ‌های جلو و عقب شبیه به چراغ‌های جدیدترین مدل اسپورتیج هستند، در حالی که روکش پلاستیکی درشت روی گلگیر نمایانگر نمای تازه‌ای از Carens در فضای باز است. این خودرو احتمالا با شش یا هفت صندلی ارائه می‌شود.

نکته قوت این خودرو این است که طول آن ۴۵۴۰ میلی‌متر (۱۷۸.۷ اینچ)، عرض ۱۸۰۰ میلی‌متر (۷۱ اینچ) و ارتفاع ۱۷۰۰ میلی‌متر (۶۷ اینچ) است. فاصله بین دو محور خودرو نیز ۲۷۸۰ میلی‌متر (۱۰۹.۴ اینچ) بوده که باعث می‌شود طولانی‌ترین در گروه خود باشد. ابعاد این خودرو باعث می‌شود که از نظر طول کلی، نسبت به مدل قبلی خود بزرگ‌تر باشد، اما فاصله بین محور‌ها بسیار افزایش یافته تا فضای داخلی جادارتری داشته باشد.

خودروی تفریحی کارنس ۲۰۲۲

نه تنها نمای بیرونی از ابتدا باز طراحی شده، بلکه داخل کابین نیز به شدت متفاوت است و بسیار مدرن‌تر از قبل به نظر می‌رسد. همچنین با وجود سیستم اطلاعات سرگرمی و نمایشگر کاملاً دیجیتالی با صفحه نمایش لمسی ۱۰.۲۵ اینچی، این خودرو مطابق با مدل‌های اخیر کیا به نظر می‌رسد.

با نورپردازی محیطی ال‌ ای دی ۶۴ رنگ و تصفیه‌ کننده هوا مدل جدید Carens بسیار پیچیده‌تر از مدل قدیمی است. این خودرو همچنین دارای پشتیبانی از به‌ روز رسانی‌های هوایی و سیستم صوتی Bose با هشت بلندگو، سانروف، حالت‌های رانندگی قابل انتخاب، مجموعه‌ای از کیت‌های ایمنی استاندارد و ... نیز هست.

گفتنی است که کیا از سه ماهه اول سال ۲۰۲۲، Carens سه ردیفه جدید را در هند و سایر بازار‌ها به فروش خواهد رساند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید