گزارش نیمروزی از بازار ارز، طلا و سکه؛

پیشروی همزمان قیمت دلار و سکه /افت اندک درهم

کدخبر: ۴۶۳۳۸۳
اقتصادنیوز : بازار ارز و طلا در چهارمین روز این هفته شاهد پیشروی قیمت دلار متشکل ، قیمت طلا و قیمت سکه همزمان با رشد شاخص بورس بود.
پیشروی همزمان قیمت دلار و سکه /افت اندک درهم

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز و طلا در چهارمین روز این هفته شاهد پیشروی قیمت دلار متشکل ، قیمت طلا  و قیمت سکه  بود. قیمت دلار در بازار متشکل امروز سه شنبه 30 آذر 1400 نسبت به روز گذشته 99 تومان بالا رفت و بر روی 27 هزار و 152 تومان قرار گرفت. 

قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی ملی چند؟ 

 صرافی ملی هم امروز قیمت دلار و قیمت یورو را اعلام کرد.  بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۲۶,۸۵۸ (بیست و شش هزار  و هشتصد وپنجاه و هشت تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۷,۴۰۱  (بیست و هفت هزار  وچهارصدو یک تومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو ۳۰,۰۹۹ (سی  هزار و نود و نه تومان) و قیمت فروش یورو ۳۰,۷۰۷ (سی  هزار وهفتصد و هفت تومان) است.

قیمت درهم  اندکی افت کرد

قیمت درهم در بازار امروز بر خلاف روند افزایش قیمت دلار دلار حرکت کرد. قیمت درهم امروز افت 30 تومانی را ثبت کرد و با  8هزار و 250 تومان معامله شد.  با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (3.673) عدد 30 هزار و 302 تومان به دست می‌آمد. 

قیمت سکه و طلا  بر مدار صعود 

قیمت اونس طلا امروز در بازار جهانی به سمت 1800 دلار پیشروی کرد اما در نهایت با 3 دلار افزایش توانست بر روی 1797 دلار قرار بگیرد. قیمت دو فلز گران بهای داخلی نیز امروز بر مدار صعود قرار گرفت. قیمت طلا 18 عیار امروز توانست 2 هزار تومان بالا برود و با 1 میلیون و 287 هزار و 500 تومان مبادله شد. قیمت سکه امامی هم  نسبت به روز قبل  95 هزار تومان گران شد  و با 13 میلیون و 190 هزار تومان نرخ گذاری شد.

سایه بورس تهران در بازار ارز 

در بازار ارز امروز و در میان معامله گران نرخ ارز ، رشد  بورس مورد توجه قرار گرفت. شاخص کل بورس امروز با رشد ۱۶ هزار واحدی در پایان معاملات امروز به عدد یک میلیون و ۳۱۸ هزار واحد رسید.

همچنین  در حالی که محسن‌رضایی، معاون ابراهیم‌رئیسی دیروز وعده داد و مدعی شد یارانه‌ها از ابتدای دی دو برابر می‌شود، احسان‌‌خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در خصوص زمان تغییر یارانه ها و افزایش میزان پرداخت یارانه‌ها، هیچ تاریخ دقیقی تعیین نشده است.خاندوزی همچنین در خصوص افزایش قیمت بنزین، تاکید کرد: تاکنون تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید