صف‌های خرید و فروش بورس در 1 دی 1400

کدخبر: ۴۶۳۶۱۴
اقتصادنیوز : در ساعت ۹:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۱۹ هزار و ۵۴۴ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۳۷ هزار و ۹۰۴ واحدی قرار گرفت.
صف‌های خرید و فروش بورس در 1 دی 1400

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاخص کل بورس تهران، امروز چهارشنبه (یکم دی ماه) در ابتدای معاملات با رشد ۵ هزار و ۱۱ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۲۳ هزار واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۹:۳۰ دقیقه شاخص کل  بورس با رشد ۱۹ هزار و ۵۴۴ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۳۷ هزار و ۹۰۴ واحدی قرار گرفت. سه نماد فارس، فولاد و فملی در این دقایق بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته‌اند. شتران، خودرو و کالا نیز سه نماد پرتراکنش این لحظات بازار است.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۳۴  واحدی در ارتفاع ۱۸ هزار و ۵۵۸ واحد قرار گرفت. سه نماد بپاس، آریا و زاگرس بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس تاکنون داشته‌اند. سه نماد فرابورس، کرمان و سمگا پرتراکنش‌ترین نماد در این دقایق بازار فرابورس بوده‌اند.

در ساعت ۱۰:۱۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۲۶ هزار و ۵۶ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۴۴ هزار و ۴۱۵ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۵ هزار و ۴۶۶ واحد در ارتفاع ۳۵۳ هزار و ۶۷۶ واحدی قرار گرفت. سه نماد فارس، فولاد و فملی بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشته‌اند. شتران نیز پرتراکنش‌ترین نماد در بورس در این دقایق است.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۵۶ واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۵۷۹ واحدی قرار گرفت. سه نماد بپاس، آریا و زاگرس بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته‌اند. فرابورس نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است. در این دقایق بازار، ۱۸۰ نماد در صف خرید و ۴۴ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۱:۰۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۳۳ هزار و ۴۹۱ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۵۱ هزار و ۸۵۱ واحدی قرار گرفت. سه نماد فارس، فولاد و فملی بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته‌اند. شاخص کل هم وزن نیز با ۷ هزار و ۵۹۸ واحد در ارتفاع ۳۵۵ هزار و ۸۰۷ واحدی قرار گرفت.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۱۴۸ واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۶۷۲ واحدی ایستاد. سه نماد بپاس، آریا و زاگرس بیشترین تاثیر را در این دقایق بر شاخص فرابورس داشته‌اند. نماد فرابورس نیز پرتراکنش‌ترین نماد در این دقایق در بازار است.

در ساعت ۱۲:۰۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۳۷ هزار و ۸۸۸ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۵۶ هزار و ۲۴۸ واحد ایستاد. سه نماد فارس، فولاد و فملی بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشته‌اند.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۲۲۶ واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۷۴۹ واحد قرار گرفت. بیشترین ورود پول هوشمند به ترتیب در نماد‌های ثشاهد، فسرب و وغدیر صورت گرفت و بیشترین خروج پول هوشمند به ترتیب در نماد‌های سیناد، وایرا و فاذر اتفاق افتاد.

همچنین بیشترین حجم معاملات در نماد‌های خودرو، خساپا و فاذر بود.

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس ۳ هزار واحد دیگر رشد کرد و با رشد ۴۰ هزار و ۶۵۲ واحد، در تراز یک میلیون و ۳۵۹ هزار و ۱۲ واحدی ایستاد و تعداد سهام داخل صف خرید به ۲۹۸ سهم و تعداد صف‌های فروش به ۵۲ سهم رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید