قیمت درهم ثابت ماند

سیگنال بورس به قیمت دلار /سکه گران شد

کدخبر: ۴۶۳۶۶۱
اقتصاد نیوز: بازار ارز و طلا امروز شاهد رشد قیمت طلا ، قیمت دلار متشکل و قیمت سکه بود. شاخص بورس هم بورس در اولین روز زمستان سبز پوش شد.
سیگنال بورس به قیمت دلار /سکه گران شد

به گزارش اقتصادنیوز  ، بازار ارز متشکل در اولین روز زمستان 1400 شاهد رشد اندک قیمت دلار بود. این اسکناس آمریکایی در بازار امروز 31 تومان بالا رفت و بر روی 27 دهزار و 199 تومان قرار گرفت. 

قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی چند؟ 

صرافی ملی در اولین روز زمستان 1400 قیمت دلار و قیمت یورو را اعلام کرد. بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۲۶,۷۵۹ (بیست و شش هزار  و هفتصد و پنجاه و نه  تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۷,۳۰۰ (بیست و هفت هزار  سیصد  تومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو ۲۹,۹۷۰ ( بیست و نه هزار و نهصد و هفتاد تومان) و قیمت فروش یورو ۳۰,۵۷۵ (سی  هزار وپانصد و هفتاد و هفت تومان) است.

قیمت درهم ثابت ماند

قیمت درهم در معاملات نقدی امروز نسبت به روز گذشته ثابت ماند . درهم امروز  8 هزارو 300 تومان معامله شد. معامله گران معتقدند تا زمانی که قیمت درهم بالای مرز 8 هزار و 200 تومان باشد نباید انتظار افت معنادار دلار را داشت. با این سطح از قیمت حواله درهم، ارزش دلار در بازار داخلی می توانست بالای محدوده 30 هزار و 300 تومان قرار بگیرد. 

با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (3.673) عدد 30 هزار و  458 تومان به دست می‌آمد. 

قیمت طلا و سکه رشد کرد

قیمت اونس طلا در بازار جهانی امروز به 1788 دلار رسید. در بازار داخلی ایران امروز سرنوشت دو فلز گران بها صعودی بود. قیمت طلا 18 عیار امروز هزار و 400 تومان بر ارزش خود افزود و 1 میلیون  و 301 هزار و 200 تومان  را برای خود ثبت کرد. قیمت سکه هم امروز 35 هزار تومان گران شد و به 13 میلیون و 270 هزار تومان رسید. 

سبز پوشی بورس در بازار ارز  

در بازار ارز امروز و در میان معامله گران رشد شاخص بورس مورد توجه قرار گرفت. شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز 40 هزار و 652 واحد رشد کرد و به عدد یک میلیون و 359 هزار واحد رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید