پیش بینی قیمت سکه امروز 6 دی ماه؛

3 عامل تاثیر گذار بر قیمت سکه امروز

کدخبر: ۴۶۴۷۸۲
اقتصاد نیوز: قیمت سکه روز گذشته رشد را تجربه کرد اما معامله گران پشت خطی قیمت سکه را برای بازار امروز دوشنبه 6 دی 1400 چگونه پیش بینی کرده اند؟
3 عامل تاثیر گذار بر قیمت سکه امروز

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت سکه امامی که در روز شنبه با کاهش قیمت دلار  تا نزدیک مرز 13 میلیون تومان عقب نشینی کرده بود دیروز با مقاومت توانست این مرز  را حفظ کند  قیمت سکه عصر روز گذشته نسبت به روز شنبه 50 هزار تومان بالاتر بود و با 13 میلیون و 90  هزار تومان بسته شد. 

3 عامل تاثیر گذار بر قیمت سکه امروز

قیمت اونس طلا هم این روز ها به بالای 1800 دلار رسیده است وهمین امر می تواند عاملی برای تقویت انتظارات افزایشی در بازار سکه  شود. در کنار  رشد اونس طلا باید نیم نگاهی به قیمت دلار آمریکا هم داشت. دلار که از ابتدای هفته جاری به کانال 29 هزار تومان بازگشته بود در روز یکشنبه 5 دی ماه نیز با کاهش قیمت همراه شد و به سطح 29 هزار و 850 تومان رسید. روند نزولی دلار می تواند احتیاط را در بازار سکه بیشتر کند . 


در اکوایران ببینید؛

همچنین امروز هشتمین دور  از مذاکرات برجام در وین برگزار می شود. هر خبری که از این نشست مخابره شود می تواند سرنوشت فلز گران بهای داخلی را تحت تاثیر قرار دهد. 

اما در معاملات پشت خطی  شب گذشته معامله گران قیمت سکه را برای امروز دوشنبه 6 دی 1400 را چگونه  پیش بینی کرده اند؟ 

صعود قیمت سکه در معاملات پشت خطی

قیمت سکه  در معاملات پشت خطی شب گذشته بر روی 13 میلیون و 120 هزار تومان قرار گرفت. این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی  شنبه شب 85 هزار تومان بالاتر رفته بود. قیمت سکه در معاملات پشت خطی  شنبه شب بر روی 13 میلیون و 35 هزار تومان قرار داشت.

تحلیل گران فنی بارها اشاره اند که سکه تنها در صورتی وارد فاز نزول جدی خواهد شد که محدوده ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را از دست بدهد. برای اینکه افزایشی ها نیز در بازار قدرت نمایی کنند، نیاز است که محدوده ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان نیز شکسته شود. با توجه به محدود شدن نوسانات دلار در روزهای اخیر، دشوار است که فلز گران بهای داخلی در روزهای آتی نیز نوسان زیادی را تجربه کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید