صف‌های خرید و فروش بورس در 7 دی 1400

کدخبر: ۴۶۵۰۶۰
در ساعت ۹:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۱۰ هزار و ۱۶ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۹۹ هزار و ۲۹۸ واحدی قرار گرفت.
صف‌های خرید و فروش بورس در 7 دی 1400

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاخص کل بورس تهران، امروز سه شنبه (هفتم دی ماه) در ابتدای معاملات با اُفت ۳۴۱ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۹۹ هزار واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۹:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۱۰ هزار و ۱۶ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۹۹ هزار و ۲۹۸ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۶۱۶ واحد در ارتفاع ۳۶۶ هزار و ۱ واحد قرار گرفت. سه نماد شستا، فولاد و فملی بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته‌اند. شستا، برکت و کدما پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۱۷ واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۷۳۷ واحدی قرار گرفت. سه نماد بپاس، زاگرس و شکام نیز بیشترین تاثیر را در این دقایق بر شاخص فرابورس داشته‌اند.

در ساعت ۱۰:۲۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۳ هزار و ۲۱۳ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۹۷ هزار و ۱۰۰ واحد قرار گرفت. شاخص هم وزن نیز با رشد ۶۶۱ واحد در ارتفاع ۳۶۶ هزار و ۴۶ واحد ایستاد. سه نماد فولاد، فملی و شستا بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. سه نماد شستا، برکت و خودور پرتراکنش‌ترین نماد در این دقایق بازار هستند.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۷۹ واحد درارتفاع ۱۸ هزار و ۷۹۹ واحدی قرار گرفت. نماد بپاس نیز بیشترین تاثیر و نماد فرابورس نیز پرتراکنش‌ترین نماد‌های این دقایق فرابورس هستند.

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس با اُفت ۴۲۴ واحد، در تراز یک میلیون و ۳۹۹ هزار و ۸۸۹ واحدی متوقف شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید