رصد بازار لوازم گرمایشی،

قیمت بخاری برقی در بازار امروز

کدخبر: ۴۶۵۱۳۰
در این گزارش قیمت و اطلاعات مربوط به چند بخاری برقی را برایتان جمع آوری کرده‌ایم.
قیمت بخاری برقی در بازار امروز

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان؛ شکی نیست که بخاری برقی می‌تواند به سرعت و خیلی آسان، فضای سرد یک محیط را گرم کند. انتخاب بخاری برقی مناسب برای گرم نگهداشتن فضای مورد نظرتان ممکن است کمی سخت باشد.

قبل از خرید باید اندازه بخاری برقی را با توجه به ابعاد محیطی که می‌خواهید فضای آنجا را گرم کنید، در نظر بگیرید. اگر برای یک فضای کوچک، بخاری بزرگ خریداری کنید، انرژی بسیاری هدر می‌دهید و مجبور به پرداخت هزینه اضافی غیرضروری می‌شوید. برعکس نصب بخاری کوچک در اتاق بزرگ، شما را گرم نگه نمی‌دارد.

در این گزارش اطلاعات مربوط به چند بخاری برقی را برایتان جمع آوری کرده‌ایم.

بخاری برقی گرما گستر مهر مدل تویست: این بخاری دارای  تایمر و قفل کودک است و بر روی زمین و روی میز قرار می‌گیرد. ولتاژ ورودی برق آن  ۲۲۰ است که متناسب با برق شهری است، شما می‌توانید برای خرید این محصول ۳۱۸ هزار و ۹۰۰ تومان هزینه کنید.  

بخاری برقی گرما گستر مهر مدل تویست

بخاری برقی اخوان فرید مدل AK 1200: تعداد پره‌های این بخاری  ۳ عدد است و برای روی میز طراحی شده که برای تنظیم حرارت آن می‌توانید از ۲ کلیدی که در آن طراحی  شده، استفاده  کنید. برای خرید این کالا باید ۱۸۰ هزار تومان خرج کنید.  

بخاری برقی اخوان فرید مدل AK 1200

بخاری برقی فن دار برفاب مدل QH-2800: این بخاری قابلیت تنظیم دما را دارد و ابعاد آن ۵۴۰ × ۲۶۰ × ۵۹۵ سانتی‌متر است. برای خرید این محصول باید ۸۳۸ هزار و ۹۵۰ تومان هزینه کنید.  

بخاری برقی فن دار برفاب مدل QH-2800
بخاری برقی نواست مدل NH-1205H: بخاری برقی هالوژنی نواست مدل ۱۲۰۵ تولید ایران است و در دسته کم‌مصرف‌ها قرار می‌گیرد. دو المنت یا لامپ گرمایشی دارد و حداکثر توان آن ۸۰۰ وات است. قیمت این محصول ۳۷۱ هزار و ۲۰۰ تومان است.  
بخاری برقی نواست مدل NH-1205H
 
بخاری برقی فن دار برفاب مدل QH-3000: این بخاری مجهز به ۶ المنت شیشه‌ای است که با فناوری جابه‌جایی- تابشی و بدون ایجاد شعله حرارت ایجاد می‌کند. این دستگاه مجهز به سیستم عملکرد ایمن است که در صورت واژگون شدن ناگهانی، به‌طور خودکار خاموش و از بروز آتش‌سوزی جلوگیری می‌کند. هزینه خرید آن ۸۷۸ هزار تومان است.  
 
بخاری برقی فن دار برفاب مدل QH-3000
 
عکس کالا نام قیمت (تومان) 
بخاری برقی اخوان فرید مدل AK 1200 بخاری برقی اخوان فرید مدل AK 1200 180.000
بخاری برقی گرما گستر مهر مدل تویست بخاری برقی گرما گستر مهر مدل تویست 318.900
بخاری برقی نواست مدل NH-1205H بخاری برقی نواست مدل NH-1205H 371.200
بخاری برقی فن دار برفاب مدل QH-2800 بخاری برقی فن دار برفاب مدل QH-2800 838.950
بخاری برقی فن دار برفاب مدل QH-3000 بخاری برقی فن دار برفاب مدل QH-3000 878.000

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید