نزول قیمت سکه در معاملات پشت خطی

آشفتگی در بازار سکه /کاهش خرید و فروش سکه

کدخبر: ۴۶۵۵۷۷
اقتصادنیوز : قیمت سکه روز گذشته به فرمان دلار افزایش یافت اما در معاملات پشت خطی شب گذشته معامله گران قیمت سکه را برای امروز پنجشنبه 9 دی 1400 چگونه پیش بینی کرده اند؟
آشفتگی در بازار سکه /کاهش خرید و فروش سکه

به گزارش اقتصادنیوز : قیمت سکه روز گذشته با فرمان قیمت دلار رشد کرد . این فلز گران بهای داخلی روز گذشته  35 هزار تومان گران شد و به 13 میلیون و 60 هزار تومان رسید.  

پیش بینی قیمت دلار امروز /بازار ارز منتظر مذاکرات وین

 

اما قیمت اونس طلا  که در ساعت 18:00 روز گذشته  به وقت تهران تقریبا 20 دلار افت کرد و به زیر محدوده 1800 دلار رفت شب گذشته توانست مرز 1800 دلار را پس بگیرد. 


در اکو ایران ببینید، 

معامله گران سکه سردرگم شدند

معامله گران بازار سکه دچار  آشفتگی شده اند. خرید و فروش سکه در بازار کاهش پیدا کرده است. روز گذشته قیمت سکه نتوانست به زیر محدوده 13  میلیون و 20 هزار تومان برود و از آن سو،‌ قدرت خاصی برای شکست محدوده 13 میلیون و 70 هزار تومانی وجود نداشت.

قیمت سکه از نگاه تحلیل گران فنی

به باور تحلیل گران فنی تا زمانی که سکه از محدوده 13 میلیون و 200 هزار تومان عبور نکند، نمی توان انتظار رشد معنادار قیمت را داشت. از طرف دیگر،‌ از ابتدای هفته بازار به شدت در برابر نزول به زیر مرز 13 میلیون تومانی مقاومت کرده است و این موضوع نیز تا حدی انتظارات کاهشی را محدود کرده است.

به باور برخی از بازیگران بازار، در صورتی که قیمت دلار زیر سطح 29 هزار و 500 تومانی تثبیت شود، شدت افت در بازار سکه بیشتر خواهد شد. برگشت دلار به بالای محدوده 29 هزار و 800 تومانی می تواند زمینه ساز برگشت افزایشی ها به بازار فلز گران بهای داخلی شود.

اما در معاملات پشت خطی  شب گذشته معامله گران قیمت سکه را برای امروز پنجشنبه  9 دی 1400 را چگونه  پیش بینی کرده اند؟ 

نزول قیمت سکه در معاملات پشت خطی

قیمت سکه در معاملات پشت خطی شب گذشته بر روی 13 میلیون و 55 هزار تومان قرار گرفت. این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی سه شنبه شب 5 هزار تومان پایین رفته بود. قیمت سکه در معاملات پشت خطی  سه شنبه شب بر روی 13 میلیون و   60 هزار تومان قرار داشت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید