رصد مذاکرات وین در بازار ارز

حرکت معکوس قیمت سکه و طلا /افت نامحسوس قیمت دلار

کدخبر: ۴۶۶۵۴۶
اقتصادنیوز: بازار ارز و طلا امروز شاهد افت اندک قیمت دلار متشکل و قیمت طلا بود . قیمت سکه نیز بر مدار رشد قرار گرفت.
حرکت معکوس قیمت سکه و طلا /افت نامحسوس قیمت دلار

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار در بازار متشکل امروز دوشنبه 13 دی 1400 افتی نامحسوس داشت. این اسکناس آمریکایی امروز با 1 تومان کاهش  روانه بازار ارز شد . قیمت دلار متشکل در ابتدای معاملات امروز 27 هزار و  و 179 تومان  بود و در نیمه معاملات بر روی 27 هزار و 178 تومان قرار گرفت. 

قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی ملی چند؟ 

صرافی ملی که تابلو صرافی ها را نمایندگی می کند امروز دوشنبه 13 دی ماه قیمت دلار و یورو را اعلام کرد. بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۲۶,۸۵۲ (بیست و شش هزار  وهشتصد و پنجاه و دو  تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۷,۳۹۵  (بیست و هفت هزار سیصد و نود و پنج  تومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو  ۲۹,۹۷۰ ( بیست و نه هزار و نهصد و هفتاد تومان) و قیمت فروش یورو  ۳۰,۵۷۵ (سی  هزار  پانصد و هفتاد و پنج  تومان) است.

قیمت درهم در بازار امروز چند؟ 

قیمت درهم امارات (حواله)  امروز - دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ مصادف با کاهش  به 8 هزار و 60 تومان رسید. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (3.673) عدد  29 هزارو  604 تومان به دست می‌آمد .

قیمت سکه رشد کرد

قیمت اونس طلا در بازار جهانی امروز 8 دلار از ارزش خود را از دست داد و با 1822 دلار معامله شد. در بازار داخلی هم قیمت طلا 18 عیار هم مسیر طلای جهانی شد و نسبت به روز گذشته 4 هزار و 400 تومان پایین رفت. قیمت طلا 18 عیار امروز 1 میلیون و 285 هزار و 900 تومان بود. اما قیمت سکه بر خلاف افت قیمت طلا بر مدار رشد قرار گرفت. این فلز زرد رنگ امروز 20 هزار تومان بر ارزش خود اضافه کرد و به 13 میلیون و 85 هزار تومان رسید.  

رصد مذاکرات وین در بازار ارز 

دور هشتم مذاکرات وین که همزمان با آغاز سال نو میلادی به مدت سه روز متوقف شده بود از عصر امروز (دوشنبه) در هتل کوبورگ از سر گرفته می شود. بازار ارز تهران بار دیگر گوش خود را تیز کرده است تا اخبار برجامی را بشنود. علی باقری کنی صبح امروز  برای ادامه دور هشتم مذاکرات رفع تحریم‌ها وارد وین شد .سخنگوی وزارت خارجه ایران از عقب‌نشینی غربی‌‌ها از درخواست‌های حداکثری  خبر داده است. خطیب زاده گفت: درباره مذاکرات وین امروز متن مشترکی داریم، بخاطر این است که طرف غربی پی برد که باید از درخواست‌های حداکثری خود عقب نشینی کند. 

همچنین محمدباقر قالیباف، رییس مجلس در مصاحبه با تلویزیون المنار درباره برجام گفت: تعهدات موقت نداریم و اگر تعهدی داده می شود دائمی است و در شورای امنیت قطعنامه شده و به تصویب رسیده است که البته در جزئیات زمانی که آمریکا می خواهد وارد گروه مذاکره شود باید گام اول را بردارند که پذیرفته اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید