سکوت برجامی در بازار ارز

جهش قیمت دلار و سکه /بازگشت دلار به کانال 28

کدخبر: ۴۶۸۳۰۴
اقتصادنیوز : بازار ارز و طلا امروز شاهد جهش قیمت طلا ،قیمت دلار و قیمت سکه بود.
جهش قیمت دلار و سکه /بازگشت دلار به کانال 28

به گزارش اقتصادنیوز ،  بازار ارز و طلا امروز شاهد جهش قیمت دلار بود. این اسکناس آمریکایی امروز سه شنبه 21 دی 1400 با قدرت توانست وارد کانال28 هزار تومان شود. قیمت دلار امروز 870 تومان نسبت به عصر روز گذشته بالاتر بود و با 28 هزار و 420 تومان معامله شد. 

در بازار متشکل هم قیمت دلار روند صعودی را دنبال کرد. قیمت دلار در ابتدای معاملات این بازار بر روی 25 هزار و 610 تومان قرار داشت  و در نیمه روز به 25 هزار و 697 تومان رسید. 

سکوت برجامی در بازار دلار 

 شروع معاملات امروز در حالی اتفاق افتاد که خبر خاصی از مذاکرات احیای برجام بیرون نیامد. تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کردند که با توجه به سرعت بالای تغییرات، قیمت دلار بازگشت کند. مشاهده می‌شود با وجود اینکه جهت کلی انتظارات کاهشی است، قیمت دلار به نوعی ناپایدار و شرایط برای نوسان‌گیری مساعد است.

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی چند؟ 

صرافی ملی امروز قیمت جدید خرید و فروش دلار و یورو را اعلام کرد .بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۲۶,۲۰۸ (بیست و شش هزار  ودویست و هشت تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۶,۷۳۷ (بیست و شش هزار و هفتصد و سی و هفت  تومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو  ۲۹,۷۲۲  ( بیست و نه هزار وهتصد و بیست و دو تومان) و قیمت فروش یورو  ۳۰,۳۲۳(سی  هزار و سیصد و بیست و سه  تومان) است.

قیمت درهم رشد کرد

قیمت درهم در بازار ارز امروز رشد کرد و نسبت به عصر روز گذشته 60 تومان بر ارزش خود افزود. قیمت درهم امروز 7 هزار و 770 تومان بود. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (3.673) عدد  28 هزارو 539 تومان به دست می‌آمد که اندکی نسبت به قیمت  دلار در بازار بالاتر بود. 

قیمت سکه بالا رفت

قیمت اونس طلا امروز هم به مسیر افزایشی روز گذشته ادامه داد و با 1810 دلار معامله شد. رشد قیمت اونس طلا و قیمت دلار باعث شده است که قیمت ها در بازار سکه و طلا  بر مدار افزایش قرار بگیرد. 

قیمت طلا 18 عیار امروز 11 هزارو 100 تومان از روز گذشته گران تر بود و با 1 میلیون و 217 هزار  100 تومان معامله شد. قیمت سکه نیز 50 هزار تومان بالا رفت و بر روی 12 میلیونو550 هزار تومان قرار گرفت.  با احتساب قیمت 27 هزار و 730 تومان برای دلار، اندازه قیمت واقعی سکه 12 میلیون و 110  هزار تومان به دست آمد و حباب سکه نیز 3.63 درصد بود.

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید