دوج کوین منفی ترین رمز ارز در میان 50 ارز

سقوط رمز ارزها /بیت کوین و اتریوم درجا می زنند

کدخبر: ۴۶۹۴۸۶
اقتصادنیوز : بیت کوین با قیمت حدود 43 هزار دلار معامله می شود؛ همان قیمتی که روز گذشته هم در آن حوالی بود.
سقوط رمز ارزها /بیت کوین و اتریوم درجا می زنند

به گزارش اقتصادنیوز ، تغییرات قیمت بیت کوین طی 24 ساعت گذشته حوالی صفر درصد بوده است. ارز اول بازار در حدود قیمت 43 هزار دلار معامله می شود و ارزش معاملات آن هم 18 میلیارد دلار بوده است. نکته جالب توجه در معاملات بیت کوین، همین ارزش معاملات است که کاهش چشمگیری داشته.

تا همین چند روز قبل، ارزش معاملات اتریوم در حدود 16 الی 20 میلیارد دلار بود و ارزش معاملات بیت کوین حداقل 50 الی 100 درصد بیشتر از اتریوم بود. اما حالا ارزش معاملات بیت کوین به کمتر از 20 میلیارد دلار رسیده که این موضوع تا حدودی نشان دهنده رکود حاکم بر بازار رمز ارزهاست.

بازدهی هفتگی اتریوم دو برابر بیت کوین

اتریوم هم مانند بیت کوین با کاهش شدید ارزش معاملات مواجه شده است. ارزش معاملات این ارز طی 24 ساعت گذشته کمتر از 10 میلیارد دلار بوده است. اتریوم طی یک ماه اخیر چندین بار ارزش معاملات بیش از 20 میلیارد دلار داشته و حالا رقم معاملات آن به کمتر از نصف تقلیل پیدا کرده است.

اتریوم هم طی 24 ساعت گذشته تغییرات قیمتی خاصی نداشته و همچنان در حوالی همان 3300 دلار معامله می شود. نکته مهم درباره اتریوم آن است که بازدهی آن در مقیاس هفتگی حدودا به دو برابر بیت کوین رسیده است. بیت کوین طی یک هفته گذشته حدود 3.4 درصد رشد کرده اما اتریوم حدود 6.8 درصد رشد داشته است.

رشد 85000 درصدی، تنها با 173 هزار دلار معامله

در میان آلت کوین ها، امروز وضعیت کاردانو عالی است. با ثبت 9 درصد رشد در یک روز، بازدهی هفتگی آن هم به 19 درصد رسیده و خریداران خود را سورپرایز کرده است. اما وضعیت فانتوم از کاردانو هم بهتر است. فانتوم امروز 12 درصد رشد کرده و پربازده ترین ارز در میان 50 ارز برتر بازار بوده است.

اما در میان منفی های بازار، دوج کوین منفی ترین ارز در میان 50 ارز برتر بازار است که 4.5 درصد افت را نشان می دهد. مابقی ارزهای منفی هم افتی کمتر از 4 درصد داشته اند که چندان چشمگیر نیست.

در میان تمام 16846 ارز موجود در بازار رمز ارزها، وضعیت متفاوت است. مثل همیشه ارزهایی هستند که رشدهای چند هزار درصدی داشته اند و ارزهایی هم با افت بیش از 90 درصدی مشاهده می شوند. LibreFreelencer با رشد 85000 درصدی، در رتبه اول برترین بازدهی امروز بازار است. البته چنین بازدهی هایی معمولا برای ارزهایی است که ارزش بازار و ارزش معاملات بسیار پایینی دارند. همین ارز LibreFreelencer در طول 24 ساعت گذشته تنها 173 هزار دلار معامله شده است.

در میان منفی های بازار هم Anortis و Chicken Zilla با افت بیش از 99 درصدی، راه زیادی با صفر شدن ندارند!

سقوط ارزش معاملات

به تبع کاهش ارزش معاملات بیت کوین و اتریوم، ارزش معاملات کل بازار هم سقوط کرده است. امروز ارزش معاملات 62 میلیارد دلار بوده که کاهش 19 درصدی نسبت به روز گذشته را نشان می دهد. از این رقم، 48 میلیارد دلار مربوط به معاملات استیبل کوین ها بوده است.

اما ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال نسبت به روز گذشته رشد کرده که با صعود 4 دهم درصدی، به 2.07 تریلیون دلار رسیده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید