احتیاط در بازار سکه/ پیش بینی قیمت سکه امروز 27 دی

کدخبر: ۴۶۹۶۲۴
اقتصادنیوز: جو احتیاطی در بازار سکه بسیار سنگین است و بازیگران بزرگ بازار حاضر نیستند که ریسک خاصی را به جان بخرند. در چنین فضایی انتظار نمی رود که سکه در روز جاری نیز نوسان زیادی را تجربه کند، مگر آنکه در بازار دلار یا طلا اتفاق هیجان انگیز و متفاوتی رخ دهد.
احتیاط در بازار سکه/ پیش بینی قیمت سکه امروز 27 دی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکو ایران ، در روزهای اخیر معامله گران بزرگ بازار سکه تمایل زیادی برای خرید و فروش های سنگین نداشته اند. این موضوع در روز یک شنبه مشهودتر بود، به طوریکه فلز گران بهای داخلی در بازه محدوده ۱۲ میلیون و ۲۷۰ تا ۱۲ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان تغییرات رفت و برگشتی اندکی را به ثبت رساند. این موضوع نشان می دهد که جو احتیاطی در بازار سکه بسیار سنگین است و بازیگران بزرگ بازار حاضر نیستند که ریسک خاصی را به جان بخرند. در چنین فضایی انتظار نمی رود که سکه در روز جاری نیز نوسان زیادی را تجربه کند، مگر آنکه در بازار دلار یا طلا اتفاق هیجان انگیز و متفاوتی رخ دهد.

پشت خطی 27 دی

 

در صورتی که اتفاق خاصی در بازار دلار یا طلا رخ ندهد، سکه در همین بازه ۱۲ میلیون و ۲۰۰ تا ۱۲ میلیون و۳۰۰ هزارتومان سرگردان خواهد بود،‌ هر چند که گرایش بازار بیشتر به سوی نرخ های پایین تر خواهد بود. علت این تمایل کاهشی، حبابی است که گرد فلز گران بهای داخلی را فرا گرفته است. ارزش ذاتی سکه دیروز در حدود ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بود که نزدیک به ۴۰۰ هزار تومان با قیمت بازار فاصله داشت.

 بررسی ها نشان می دهد که حباب سکه در روز گذشته کمی رشد پیدا کرده بود. این موضوع نیز موجب می شود که خرید سکه در شرایطی که دلار رشد معناداری را تجربه نکند،‌ دشوار شود. در صورتی که توافق هسته ای صورت بگیرد، سکه در این شرایط حبابی به راحتی مرز ۱۲ میلیون تومانی را از دست خواهد داد.

پشت خطی 27 دی

 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارس «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    کارگزاری مفید