تولیدکنندگان لوازم خانگی گران کردند/ طناب کشی وزارت صمت و تولیدکنندگان

کدخبر: ۴۷۱۶۳۰
اقتصادنیوز: در طول دو هفته اخیر اکثر واحدهای تولیدی لوازم خانگی لیست جدید قیمت‌های خود را به نمایندگی‌ها ابلاغ کردند که براساس آن قیمت لوازم خانگی سه تا ۱۲ درصد افزایش پیدا کرده است، اما معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت اعلام کرد که این افزایش قیمت‌ها غیرقانونی است.
تولیدکنندگان لوازم خانگی گران کردند/ طناب کشی وزارت صمت و تولیدکنندگان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، درحالی معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت اعلام کرده، مجوزی برای افزایش قیمت لوازم خانگی صادر نشده، ولی در طول دو هفته اخیر تولیدکنندگان لیست جدید قیمت‌های خود را به نمایندگی‌ها ابلاغ کرده اند.

در طول دو هفته اخیر اکثر واحدهای تولیدی لوازم خانگی لیست جدید قیمت‌های خود را به نمایندگی‌ها ابلاغ کردند که براساس آن قیمت لوازم خانگی سه تا ۱۲ درصد افزایش پیدا کرده است.

تولیدکنندگان لوازم خانگی مدعی هستند در راستای اجرای مصوبه درج قیمت تولیدکننده بر روی محصولات، تغییرات قیمتی را اعمال و مجوز لازم را از سازمان حمایت دریافت کرده‌اند، ولی سازمان حمایت این موضوع را تایید نمی‌کند.

امروز نیز مفتح معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت اعلام کرده است که افزایش قیمت لوازم خانگی غیرقانونی است.

وی تصریح کرد: لوازم خانگی جزو کالاهای مشمول درج قیمت تولیدکننده است و مجوزی برای افزایش تولیدکننده دریافت نکرده‌اند. برهمین اساس اگر افزایش قیمتی اعمال شده باشد غیرقانونی و بدون مجوز است و ما آن را پیگیری خواهیم کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید