صعودی ها از بازار خارج شدند

زلزله طلا در بازار سکه/ پیش بینی قیمت سکه 7 بهمن

کدخبر: ۴۷۱۹۹۲
اقتصادنیوز: قیمت سکه در معاملات پشت خطی شب گذشته بر روی 12 میلیون و 480 هزار تومان قرار گرفت. این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی سه شنبه شب 15 هزار تومان پایین رفته بود.
زلزله طلا در بازار سکه/ پیش بینی قیمت سکه 7 بهمن

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت سکه دیروز توانست ضررهای روز دوشنبه را جبران کند . این فلز زرد رنگ دیروز 130 هزار تومان گران شد و بر روی 12 میلیون و 580 هزار تومان قرار گرفت. قیمت اونس طلا هم روز گذشته بالای 1850 دلار قرار داشت اما  شب گذشته ریزش کرد و در زمان نوشتن این گزارش با  1817 دلار معامله می شد.

 زلزله ریزشی طلا در بازار سکه

شب گذشته با ریزش بهای اونس  طلا ، بازار سکه هم بهم ریخت و صعودی ها از این بازار خارج شدند. البته در کنار اونس طلا باید به افت قیمت دلار هم اشاره کرد. قیمت دلار در معاملات پشت خطی شب گذشته بر مدار نزول قرار گرفت و همین امر می تواند دلیل دیگری بر کاهش قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه 7 بهمن 1400 شود. 

اما در معاملات پشت خطی  شب گذشته معامله گران قیمت سکه را برای امروز 7 بهمن 1400 چگونه  پیش بینی کرده اند؟

عقب نشینی قیمت سکه در معاملات پشت خطی

قیمت سکه در معاملات پشت خطی شب گذشته بر روی 12 میلیون و 480 هزار تومان قرار  گرفت. این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی سه شنبه شب  15 هزار تومان پایین رفته بود. قیمت سکه در معاملات پشت خطی سه شنبه شب بر 12 میلیون و 495 هزار تومان قرار داشت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید