قیمت و مشخصات گوشی هواوی p50 پرو

کدخبر: ۴۷۲۰۵۱
گوشی هوشمند هواوی P50 پرو تابستان گذشته وارد بازار چین شد، اما این پرچم‌دار اکنون قرار است به بازارهای جهانی نیز برسد.
قیمت و مشخصات گوشی هواوی p50 پرو

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از دیجی کالا هواوی امروز به طور رسمی از آغاز عرضه‌ی جهانی گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود خبر داد. این شرکت در مرحله‌ی اول گوشی‌های هوشمند P50 پرو و P50 Pocket را به سراسر آسیا و اقیانوسیه، خاورمیانه و آفریقا، اروپا و آمریکای جنوبی عرضه خواهد کرد. در ادامه به برخی از قابلیت‌های این گوشی‌های پرچم‌دار شرکت می پردازیم.

qrnDsIWVpk5v

گوشی هوشمند هواوی P50 پرو تابستان گذشته وارد بازار چین شد، اما این پرچم‌دار اکنون قرار است به بازارهای جهانی نیز برسد. P50 پرو دارای صفحه‌نمایش ۶.۶ اینچی OLED با رزولوشن ۲۷۰۰ در ۱۲۲۸ پیکسل و نرخ به‌روز‌رسانی ۱۲۰ هرتز است. همچنین یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در حفره‌ی نمایشگر این گوشی هوشمند دیده می‌شود. سیستم دوربین چهارگانه‌ی این گوشی هوشمند طراحی زیبایی دارد و باید خاطر نشان کنیم که این شرکت برای توسعه دوربین این گوشی با شرکت لایکا همکاری کرده است. سیستم دوربین هواوی P50 پرو از یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک سنسور سیاه و سفید ۴۰ مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ ۶۴ مگاپیکسلی تشکیل شده است. در این گوشی دوربین پریسکوپی با زوم اپتیکال ۳/۵ برابری تعبیه شده که البته به لطف استفاده از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی، زوم دیجیتالی ۱۰۰ برابری را هم به ارمغان می‌آورد.

در حالی که نسخه‌ی چینی این گوشی از چیپست Kirin 9000 استفاده می‌کند، نسخه‌ی جهانی آن از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ به عنوان قلب تپنده‌ی خود بهره می‌برد. انرژی مدل پرو P50 از طرف باتری ۴۳۶۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که کاربران برای شارژ می‌توانند از شارژ سیمی ۶۶ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات استفاده کنند. این گوشی هوشمند شرکت هواوی تنها در یک مدل روانه بازار می‌شود که آن مدل از ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی بهره می‌برد و همچنین در دو رنگ مشکی طلایی و طلایی کاکائویی با قیمت ۱۱۹۹ یورو در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید