اعلام زمان پیش فروش بلیت قطار برای نیمه‌دوم بهمن

کدخبر: ۴۷۲۵۱۶
اقتصادنیوز: معاون اجرایی شرکت ریلی رجا اعلام کرد: پیش فروش بلیت قطارهای مسافری رجا برای بازه زمانی ۱۶ تا ۳۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ از ساعت هفت صبح یکشنبه ۱۰ بهمن‌ماه آغاز می‌شود.
اعلام زمان پیش فروش بلیت قطار برای نیمه‌دوم بهمن

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت حمل ونقل ریلی رجا، معاون اجرایی شرکت ریلی رجا گفت: عرضه بلیت قطارهای مسافری رجا برای بازه زمانی ۱۶ تا ۳۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ از ساعت هفت صبح فردا (یکشنبه ۱۰ بهمن‌ماه) آغاز می‌شود.

«رضا عصاری» با اعلام این خبر افزود: فروش بلیت قطارهای مسافری رجا به صورت هم‌زمان اینترنتی و اپلیکیشن‌ها، سامانه تلفنی ۱۵۳۹ و فروش حضوری از طریق همه مراکز مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور انجام می‌شود.

وی افزود: پیش فروش بلیت قطار برای همه مسیرها به‌جز مسیر تهران- مشهد، تهران- طبس و تهران- خواف و برعکس، فردا آغاز می‌شود.

عصاری، زمان فروش بلیت قطار برای مسیرهای تهران- مشهد، تهران- طبس و تهران- خواف و برعکس را نیز ساعت ۱۴ همان تاریخ اعلام کرد.

معاون اجرایی رجا بیان‌داشت: هم‌وطنان برای کسب اطلاعات بیشتر، همچنین دریافت برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت و غیره می‌توانند به صورت شبانه‌روزی و از سراسر کشور با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق شماره تلفن ۱۵۳۹ تماس حاصل کرده یا به پایگاه اینترنتی www.raja.ir مراجعه کنند.

عصاری در خصوص اجرای پروتکل‌های بهداشتی در قطارهای رجا، یادآور شد: با شیوع ویروس کرونا در کشور، این شرکت اقدامات متعددی را با شعار «سفر هوشمند (سفر+سلامت)» اعم از کنترل وضعیت سلامتی و بهداشت ماموران قبل از اعزام، ضدعفونی قطارها در مبدأ و طول سفر، استفاده از ظروف یک‌بار مصرف پذیرایی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در قطارها، جانمایی و تعبیه مواد ضدعفونی‌کننده در قطارها، عدم فروش بلیت به بیماران کرونایی و غیره اجرا می‌کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید