پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از ۲۸ اردیبهشت ماه آغاز می شود

کدخبر: ۲۸۳۰۲۱
اقتصادنیوز: معاون مسافری راه آهن از انجام پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری برای ایام بعد از ۱۱ خرداد ۹۸ در موعد مقرر خبرداد و گفت: پیش فروش از روز شنبه ۱۰ صبح مورخ ۹۸/۲/۲۸ به صورت اینترنتی و توسط مراکز مجاز فروش بلیت قطار‌های مسافری انجام خواهد شد.

به گزارش اقتاصدنیوز به نقل از  خبرگزاری میزان، میرحسن موسوی اظهار کرد: پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری مطابق برنامه برای ایام ۱۱ خرداد ۹۸ به بعد از روز شنبه ۱۰ صبح مورخ ۹۸/۲/۲۸همزمان به صورت اینترنتی و توسط مراکز مجاز فروش بلیت قطار‌های مسافری انجام خواهد شد.

معاون مسافری راه آهن در خصوص افزایش قیمت بلیت قطار‌ها تصریح کرد: موضوع افزایش بلیت که مدتهاست توسط شرکت‌های حمل و نقل ریلی درخواست شده است در حال بررسی و طی مراحل قانونی خود است و تاکنون در این باره تصمیمی اتخاذ نشده است.

وی افزود: از سال۱۳۹۴ تا تیر ماه ۱۳۹۷ قیمت بلیت قطار فقط ۱۰ درصد با مصوبه ستاد تنظیم بازار افزایش داشته است و در ایام پیک نوروز ۹۸ هم هیچ گونه افزایشی قیمتی صورت نگرفته است، این در حالی است که هزینه‌های شرکت‌های مزبور افزایش یافته و شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و شرکت‌های حمل و نقل ریلی با هدف کاهش فشار اقتصادی به مردم از افزایش قیمت بلیت‌ها در نوروز سال جاری پرهیز کرده اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید