رمزارز سولانا در اوج حمایت هفتگی/ وقت خرید سولانا فرا رسید؟

کدخبر: ۴۷۲۷۳۲
رمزارز سولانا (SOL) پس از چندین روز حرکت در محدوده ثابت معاملاتی ، روز شنبه با سود معامله شد. با این حال، این جفت ارز همچنان تحت خطر قرار دارد. سرمایه گذاران ملزم به عبور از آستانه 22 ژانویه(2 بهمن) در حدود 114.21 دلار هستند. این جفت ارز از 4 دسامبر(13 آذر) در حال شکل گیری سقف ها و کف های پایین تر هستند.
رمزارز سولانا در اوج حمایت هفتگی/ وقت خرید سولانا فرا رسید؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقلاز آکادمی هلاکوئی، طی هفت روز گذشته، SOL تقریباً 30 درصد کاهش یافته است و فروشندگان همچنان بر روند قیمت تسلط دارند. در لحظه نگارش این مطلب، جفت ارز SOL/USD در قیمت 95.48 دلار معامله می شود. این رمزارز بر اساس وب سایت کوین مارکت کپ ،با ارزش بازار 30 میلیارد دلاری در جایگاه هفتم قرار دارد.

شبکه سولانا می تواند از طریق تحولات شرکت کوین بیس تقویت شود

کوین بیس ،دومین صرافی بزرگ رمزارزها در جهان از نظر حجم معاملات، به دنبال فهرست کتابخانه برنامه سولانا (SPL) در طبقات معاملاتی خود است.

از نظر تکینکال ، قیمت سولانا (SOL) پس از کاهش به نزدیکی سطح حمایت هفتگی خود، نفسی تازه کرده است. با توجه به برخی از شاخص های تکنیکال ، در این سطح انتظار میرود تا حدودی مومنتوم صعودی ایجاد شود.

سلطانِ بزرگ بیت‌کوین کیست؟/ چه کسانی بیشترین بیت کوین ها را در جهان دارند؟

sol 300x119 - سولانا در حمایت هفتگی خود قرار دارد؛ آیا زمان خریداری آن در کف قیمت فرارسیده است؟

شاخص (RSI) در میزان 28 قرار دارد و در آستانه شکل گیری یک کراس اوور صعودی است. خریداران می توانند در راستای بازده 33 درصدی ، در کف های قیمتی ناحیه 90 دلاری اقدام به بازیابی قیمت کنند.

اما ،گاوها باید قیمت را در مسیر رشد به سمت سطح 141.76 دلاری قرار دهند. که شرایط برای SOL تغییر می کند.

solw2 300x120 - سولانا در حمایت هفتگی خود قرار دارد؛ آیا زمان خریداری آن در کف قیمت فرارسیده است؟

از سوی دیگر، اگر سولانا به زیر کف های قیمتی هفتگی خود در 80.67 دلار کاهش یابد، فعالان بازار می تواند قیمت را به ناحیه حمایت افقی بعدی در 62 دلار برسانند. این سطوح قیمتی آخرین بار،  در ماه اوت(مرداد) تجربه شده اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید