آلت کوین ها جان گرفتند

خیز قیمت بیت کوین و اتریوم /ترس معامله گران رمز ارزها ریخت

کدخبر: ۴۷۳۲۶۸
اقتصادنیوز: بیت کوین امروز جان تازه ای به بازار ارزهای دیجیتال بخشید. قیمت ارز اول بازار با رشد بیش از دو درصدی به بالای 38000 دلار بازگشت.
خیز قیمت بیت کوین و اتریوم /ترس معامله گران رمز ارزها ریخت

به گزارش اقتصادنیوز ، بیت کوین هم اکنون در قیمت بیش از 38000 دلار معامله می شود و نسبت به روز گذشته حدود 2.5 درصد رشد کرده است. ارزش معاملات آن هم به 21 میلیارد دلار رسیده و نسبت به روزهای دوشنبه و یکشنبه بهبود داشته است. بازدهی هفتگی بیت کوین نیز اکنون بیش از 4 درصد است.

ترس معامله گران رمز ارزها ریخت

بالا آمدن عدد شاخص ترس و طمع تا محدوده 26، نشان دهنده از بین رفتن ترس معامله گران است و از طرفی گزارش هایی از خروج بیت کوین از صرافی ها منتشر شده که نشانه های خوبی برای بازار است. تیم تجزیه و تحلیل Santiment که تحلیل های آن ها مورد توجه فعالان بازار ارزهای مجازی قرار می گیرد گزارش داده که در هفته گذشته 40,785 بیت کوین از صرافی ها خارج شده است. این بالاترین میزان خروج بیت کوین از صرافی ها از اواسط شهریور ماه است که به عقیده Santiment حرکت رمزارزها از صرافی ها به سمت کیف پول های سرد، برای حرکت های بلند مدتی قیمت مفید است.

مجموع اتفاقات چند روز اخیر باعث شده امیدها به بازار رمز ارزها برگردد و معامله گران انتظار یک روند صعودی جدید را بکشند.

بیت کوین و اتریوم

جهش 7 درصدی اتریوم

اتریوم هم امروز وضعیت خوبی دارد. ارز دوم بازار مجددا چابک تر از بیت کوین شده و در روزی که رشد بیت کوین کمتر از 3 درصد است، بیش از 7 درصد رشد کرده است. اتریوم با رشد امروز خود به قیمت بیش از 2700 دلار رسیده است. بازدهی هفتگی آن هم عدد 12 درصد را نشان می دهد.

ارزش معاملات اتریوم طی 24 ساعت گذشته بیش از 14 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم به 326 میلیارد دلار رسیده است.

بازدهی عالی «ترا» در یک روز و افت شدید در یک هفته

رشد بیت کوین و اتریوم، جان تازه ای به آلت کوین ها بخشیده و امروز اکثر آن ها مثبت هستند. در فهرست 50 ارز برتر بازار، سولانا رشد 16 درصدی داشته و مثبت ترین ارز است. ترا هم با رشد 12 درصدی، خریداران را شگفت زده کرده است.

در مقیاس هفتگی هم بازدهی اکثر ارزها مثبت است؛ به جز چند مورد که ترا با افت 21 درصدی شاخص ترین آن هاست. Cosmos هم با افت 19 درصدی در رده بعدی منفی ترین ارزهای فهرست 50 نماد برتر است.

در نمای کلی و در میان 17257 ارز موجود در بازار، DOGEFOOD بازدهی 17000 درصدی را نشان می دهد. منفی ترین ارزهای امروز هم Crypto Rocket Launch Plus و WAGMI on Solana هستند که 98 درصد افت کرده اند.

رشد معاملات دیفای

ارزش بازار ارزهای دیجیتال در شبانه روز گذشته تغییر چشمگیری نداشته و عدد 1.69 تریلیون دلار را نشان می دهد. ارزش معاملات هم در شبانه روز گذشته 83 میلیارد دلار بوده که 12 میلیارد دلار از آن مربوط به معاملات دیفای بوده است. معاملات دیفای طی چند روز گذشته اکثرا افزایشی بوده و روزی نیم میلیارد دلار رشد کرده است. ارزش معاملات استیبل کوین ها هم 68 میلیارد دلار است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید