VR کمکی برای معلمان است؟

کلاس های درس در واقعیت مجازی!

کدخبر: ۴۷۳۷۲۷
به نظر می‌رسد با توجه به ادامه داشتن همه‌گیری و مجازی شدن کلاس‌ها، واقعیت مجازی می‌تواند یک راه‌کار تازه برای معلمان باشد.
کلاس های درس در واقعیت مجازی!

براساس گزارش اقتصادنیوز، با بهبود و ارزان‌تر شدن هدست‌های واقعیت مجازی نسبت به گذشته – و گسترش بیماری همه‌گیر کرونا که مدارس و دانشگاه‌های بی‌شماری را مجبور به ارائه راه‌هایی برای کارآمد کردن آموزش از راه دور کرده است – تعدادی کم اما رو به افزایشی از مربیان به خصوص در مؤسسات آموزش عالی، کلاس‌های مجازی را برای کمک به تدریس از راه دور خود در نظر گرفته‌اند.

دانش آموزان به روش های جدیدی یاد می گیرند. برخی از آنها کل کلاس ها را در VR برگزار کرده اند، در حالی که برخی دیگر از این رسانه برای فعالیت‌های خاص استفاده می کنند. کالج مورهاوس، تا آنجا پیش رفته است که یک پردیس دیجیتالی ایجاد کرده است که برخی از ویژگی های واقعی آن، مانند ساختمان قدیمی دیده می‌شود.

وی آر

هنوز سؤالاتی در مورد اثربخشی VR در کلاس درس و همچنین سؤالاتی در مورد خطراتی که ممکن است برای چشم ها و مغز در حال رشد کاربران جوان ایجاد کند وجود دارد. هدست ها نیز برای بسیاری همچنان بسیار گران هستند. با این حال، برخی از مربیان، فناوری را به عنوان یک ابزار یادگیری مهم در آینده می بینند.

VR فقط برای کلاس های دانشگاه استفاده نمی‌شود. از ماه فوریه، مدرسه لانگ‌ویو هفته‌ای یک جلسه 2 ساعته واقعیت مجازی در سالن بدنسازی مدرسه برای بچه‌های کلاس پنجم تا دهم ارائه می‌کند. این برنامه بر چالش‌های ذهنی، هماهنگی فیزیکی و استقامت از طریق برنامه‌هایی مانند بازی پازل تأکید می‌کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید