رشد قیمت سکه در معاملات پشت خطی

انتظار در بازار سکه /پیش بینی قیمت سکه امروز

کدخبر: ۴۷۴۰۶۳
اقتصادنیوز: عده ای از معامله گران معتقدند ارزش ذاتی سکه به زیر 11 میلیون و 700 هزار تومان رفته و معامله گران با شک و ترید روانه بازار سکه می شوند.
انتظار در بازار سکه /پیش بینی قیمت سکه امروز

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت سکه  روز پنجشنبه گذشته بر مدار صعود قرار گرفت. این فلز گزان بهای داخلی روز پنجشنبه  55 هزار تومان بر ارزش خود افزود و بر روی 12 میلیون و 235 هزار تومان قرار گرفت. این افزایش قیمت سکه  درحالی اتفاق افتاد که قیمت دلار آمریکا در بازار ارز تهران بعد از چند روز نزول اندکی بالا رفت و قیمت اونس طلا هم بالای مرز 1800 دلار قرار داشت.  

پیش بینی قیمت سکه از مسیر قیمت دلار 

عده ای از  معامله گران معتقدند ارزش ذاتی سکه به زیر 11 میلیون و 700 هزار تومان رفته و معامله گران با شک و ترید روانه بازار سکه می‌شوند. از طرفی هم معامله گران سکه  کماکان در انتظار صعود قیمت دلار و قیمت اونس طلا هستند تا از ضرر رو زیان خارج شوند. 

تحلیگران بازار سکه معتقدند  در صورت شکست محدوده 12 میلیون و 200 هزار تومانی زمینه ساز حضور پررنگ فروشندگان به بازار می شود و طبیعی است که دارندگان سکه از این اتفاق خوشحال نخواهند شد. آن ها سعی دارند حداقل تا می توانند افت سکه را به تاخیر بیاندازند. 

رشد قیمت سکه در معاملات پشت خطی

قیمت سکه در معاملات پشت خطی شب گذشته بر روی 12 میلیون و 215 هزار تومان قرار  گرفت. این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی چهارشنبه  شب 5 هزار تومان افزایش پیدا کرده بود.. قیمت سکه در معاملات پشت خطی چهارشنبه بر 12 میلیون و 210 هزار تومان قرار داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید