قیمت درهم اندکی پایین رفت

رشد قیمت دلار یک روز مانده به دور جدید مذاکرات

کدخبر: ۴۷۴۷۳۲
اقتصادنیوز: بازار ارز امروز دوشنبه 18 بهمن 1400 شاهد رشد قیمت دلار در مقابل ریزش قیمت سکه و درهم بود.
رشد قیمت دلار  یک روز مانده به دور جدید مذاکرات

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز تهران در سومین روز هفته جاری بعد از چند روز ریزش امروز اندکی جان گرفت و بر مدار رشد قرار گرفت. قیمت  دلار در این بازار امروز 110 تومان بالا تر از عصر روز گذشته بود. این اسکناس آمریکایی امروز با 26 هزار و 760 تومان معامله شد. قیمت دلار در بازار متشکل ارزی هم امروز 218 تومان بر ارزش خود افزود و بر روی 24 هزار و 503 تومان ایستاد. 

قیمت درهم اندکی پایین رفت

قیمت درهم در بازار امروز بر خلاف افزایش قیمت دلار اندکی پایین رفت و بر روی 7 هزار و 280 تومان قرار گرفت. این قیمت نسبت به روز گذشته افت 10 تومانی را نشان می دهد. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (3.673) عدد  26 هزارو 739 تومان به دست می‌آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار پایین تر بود .

بازدهی بازار ها 18 بهمن

قیمت سکه ریزش کرد

قیمت اونس طلا در بازار جهانی امروز در ساعت 18:00 به وقت تهران با 1814 دلار معامله شد که نسبت به دیروز رشد 6 دلاری را نشان می دهد. در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا 18 عیار و قیمت سکه امروز عقب نشینی کرد. . قیمت طلا 18 عیار امروز 400 تومان نسبت به روز گذشته پایین تر بود و با 1 میلیون و 180 هزار و 900 تومان معامله شد.

 قیمت سکه هم امروز 75 هزار تومان ریزش کرد و بر روی 11 میلیون و 905 هزار تومان قرار گرفت.  با احتساب قیمت 26 هزار و 760 تومان برای دلار، اندازه قیمت واقعی سکه 11 میلیون و 428 هزار تومان به دست آمد و حباب سکه نیز  4.17 درصد بود.

بازار دلار در انتظار مذاکرات وین

هشتمین دور مذاکرات وین با موضوع برجام فردا در وین از سر گرفته می‌شود. بازار ارز تهران  بار دیگر با تیز بینی به تابلوی مذاکرات برجام چشم دوخته و در انتظار نتایج قطعی از مقر مذاکرات است. انریکه مورا، نماینده اتحادیه اروپا در مذاکرات وین  گفت:  ما به روحیه سازش نیاز داریم تا ما را به اجرای کامل بازگرداند. با توجه به روند‌های نامطلوب مختلف که برجام را تضعیف می‌کند، نیاز است که این مذاکرات  هرچه سریعتر به نتیجه برسد و پایان یابد.

اولیانوف ، نماینده روسیه در مذاکرات وین  هم گفته مذاکرات ظاهراً در مرحله نهایی است که به عزم و تلاش‌های پرانرژی تمامی طرف‌ها برای رسیدن به نقطه مقصد که احیای کامل برجام از جمله رفع تحریم‌هاست، نیاز دارد.
 
 

 

 

 
 

 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید