سایه جنگ بر سر بازار دلار / پیش بینی قیمت دلار امروز 24 بهمن

کدخبر: ۴۷۶۰۳۴
اقتصادنیوز: دیشب برخی از معامله گران عنوان می کردند که ممکن است حمله روسیه به اوکراین باعث تاخیر در مذاکرات وین شود‌. چنین گمانه زنی موجب شده است که خریداران به تدریج به بازار بازگردند
سایه جنگ بر سر بازار دلار / پیش بینی قیمت دلار امروز 24 بهمن

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، دلار در ابتدای هفته جاری، رفتار متفاوتی را از خود نشان داد. اسکناس آمریکایی از روز شنبه در مسیر صعودی قرار گرفت و فضای حاکم بر بازار حکایت از تغییر محدود انتظارات داشت. در حالی که در هفته گذشته بیشتر معامله گران عنوان می کردند  که مذاکرات هسته ای به دور نهایی خود رسیده است و احتمال توافق هسته ای بالاست، در ابتدای هفته جاری، هراس معامله گران این بود که حمله احتمالی روسیه به اوکراین مذاکرات هسته ای را تحت تاثیر قرار دهد.

دیشب برخی معامله گران عنوان می کردند که ممکن است حمله روسیه به اوکراین باعث تاخیر در مذاکرات وین شود‌. چنین گمانه زنی موجب شده است که خریداران به تدریج به بازار بازگردند و اسکناس آمریکایی به بالای محدوده ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومانی قدم بگذارد.

photo_2022-02-13_09-03-43

در صورت تثبیت دلار بالای محدوده ۲۶ هزار  و ۸۰۰ تومانی، این احتمال وجود دارد که این ارز در روز جاری بار دیگر به بالای کانال ۲۷ هزار تومان بازگردد. دیشب در بازار خطی اوضاع به کام افزایشی ها بود و دلار تا محدوده ۲۶  هزار و ۹۰۰ تومانی پیش روی کرده بود. بازار تنها به فاز کاهشی برخواهد گشت که اسکناس آمریکایی به زیر محدوده ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومانی بازگردد. با وجود این، با توجه به صحبت های معامله گران و انتظارات آن ها، به نظر می رسد که در ابتدای روز جاری افزایشی دست بالاتر را در بازار داشته باشند ولی در صورت انتشار یک خبر مثبت از مذاکرات وین، خریداران به سرعت از بازار ارز خارج خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید