ایلان ماسک خبر داد:

پذیرش دوج کوین در ایستگاه های شارژ تسلا

کدخبر: ۴۷۷۳۳۲
در توئیت اخیر، ایلان ماسک، مدیر اجرایی تسلا، دیدگاه خود را به اشتراک گذاشت که در آینده ایستگاه‌های شارژ تسلا می‌توانند Dogecoin را به عنوان پرداخت بپذیرند.
پذیرش دوج کوین در ایستگاه های شارژ تسلا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از آکادمی هلاکوئی، در توئیت اخیر، ایلان ماسک، مدیر اجرایی تسلا، دیدگاه خود را به اشتراک گذاشت که در آینده ایستگاه‌های شارژ تسلا می‌توانند Dogecoin را به عنوان پرداخت بپذیرند.

ایلان ماسک: “البته می توانید با دوج نیز پرداخت کنید”

ماسک به توئیت رایان زهوری (Ryan Zohoury)، بنیانگذار کنسول تسلا، که این میلیاردر را در پست خود درباره ایستگاه های شارژ تسلا که اخیرا در سانتا مونیکا افتتاح شده است، تگ کرده بود، پاسخ داد.

زهوری در توئیتی نوشت که این ایستگاه ها به محض باز شدن پر شده اند و عکسی برای تایید گفته های خود منتشر کرده است.

ماسک پاسخ داد که تسلا در نظر دارد “یک تئاتر و رستوران پیشرفته در هالیوود” را نیز افتتاح کند. به گفته ماسک، مردم می‌توانند تمام این موارد را با دوج کوین پرداخت کنند.

Screenshot 2022 02 19 at 12 56 49 MuskDOGETesla 00 webp WEBP Image 537 × 783 pixels — Scaled 82 205x300 - به گفته ایلان ماسک در آینده دوج می تواند به عنوان پرداخت در ایستگاه های شارژ تسلا استفاده شود

تسلا دوج می‌پذیرد، SpaceX پرداخت‌ با دوج کوین را آزمایش می کند

در دسامبر 2021 (آذر-دی)، غول تولیدکننده خودروهای الکتریکی، آزمایش‌های پرداخت با دوج کوین را با فروش برخی از کالاهای خود آغاز کرده است. اکنون، به نظر می رسد که اسپیس ایکس نیز در حال آزمایش پرداخت با دوج است، زیرا دوج کوین اخیراً در اوایل این هفته در پایگاه داده SpaceX مشاهده شده است.

گذشته از این، ایلان ماسک اخیراً اشاره کرده است که در آینده ممکن است Starlink و SpaceX پرداخت‌های دوج کوین را بپذیرند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید