واریز سود سهام عدالت نیمه اسفند/ جزئیات مبلغ واریز برای سهامداران

کدخبر: ۴۷۷۸۰۶
مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: از نیمه اسفند ماه واریز سود سهام عدالت آغاز می شود.
واریز سود سهام عدالت نیمه اسفند/ جزئیات مبلغ واریز برای سهامداران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از برنا، محمدجواد فرهانیان مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در گفتگو با برنامه «فرامتن» شبکه افق، از آغاز واریز سود سهام عدالت از نیمه اسفند ماه خبر داد.

فرهانیان افزود: اطلاعات حساب بانکی بش از 2 میلیون نفر از ذی نفعان در سامانه سجام یا سامانه سهام عدالت به درستی ثبت نشده بود و یا برخی از حساب‌ها راکد بوده‌اند، بنابراین پرداخت سود امکان‌پذیر نبود.

وی ادامه داد: امیدواریم که فعالان طرح به اصلاح مشخصات بانکی خود در سایت سجام اقدام کنند تا در اسرع وقت این فرایند انجام شود.

مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اظهار داشت: از طرف دیگر برای انجام تکالیف قانونی، نیاز به تمهیدات قانونی داشتیم که زمانبر بوده و باید شرکتهای سرمایه پذیر تأمین وجه کنند و سازوکاری داشته باشند که مبالغ مورد نظر را برای پرداخت سود سهام عدالت فراهم کنند.

فرهانیان تصریح کرد: بعد از ابلاغ مصوبه شورا، عملیات اجرایی توزیع سود سهام عدالت آغاز می شود و امیدواریم که با خوش قولی شرکتهای سرمایه پذیر واریز سود سهام عدالت در یک مرحله انجام شود. 

وی یادآور شد: سود سهام عدالت امسال برای دارندگان سهام ۵۳۲ هزار تومانی، ۵۵۰ هزار تومان خواهد بود و برای دارندگان سهام بیشتر به نسبت بالاتر است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید