سیگنال صرافی ملی به بازار سکه/ پیش بینی قیمت سکه امروز 3 بهمن

کدخبر: ۴۷۷۹۹۶
اقتصادنیوز: به باور فعالان یکی از مهم ترین عواملی که موجب شد سکه امامی از موقعیت کاهشی خارج شود، سیگنالی بود که سکه بازان از رفتار صرافی ملی دریافت کردند.
سیگنال صرافی ملی به بازار سکه/ پیش بینی قیمت سکه امروز 3 بهمن

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکو ایران، روز دوشنبه بازار سکه سیگنال مهمی را دریافت کرد  که می تواند مسیر انتخابی معامله گران در روز جاری را  تحت تاثیر قرار دهد. در سومین روز هفته فلز گران بهای داخلی نه تنها از فاز نزولی خارج شد، بلکه به بالای محدوده ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بازگشت. محدوده ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی برای بازار سکه اهمیت زیادی دارد و تثبیت زیر آن به معنای قدرت نمایی کاهشی های بازار است.

به باور فعالان یکی از  مهم ترین عواملی که موجب شد سکه امامی از موقعیت کاهشی خارج شود، سیگنالی بود  که سکه بازان از رفتار صرافی ملی دریافت کردند. این صرافی که در بازار به نرخ گذاری آن بسیار دقت می شود، روز دوشنبه ارزش دلار را بیش از ۴۰۰ تومان رشد داد. این موضوع موجب شد که سکه بازان تصور کنند بانک مرکزی در حال تعریف کف جدید برای بازار دلار است.

از آن جایی که در روزهای گذشته،‌عامل اصلی افت قیمت سکه، کاهش ارزش دلار بود، کف گذاری برای قیمت اسکناس آمریکایی تا حدی بازیگران افزایشی را در بازار فلز گران بهای داخلی فعال کرد. دلار نیز در روز گذشته به بالای مرز ۲۶ هزار تومانی برگشت و این مساله موجب شد که سکه بازان با جسارت بیشتری خریدهای خود را بالا ببرند.

در صورتی که در روز جاری دلار بالای خط ۲۶ هزار تومانی باقی بماند، سکه شاهد افت خاصی نخواهد بود. اونس طلا نیز ممکن است در روز جاری ارزش فلز گران بهای داخلی را تحریک کند و بالا ببرد. طلا دیشب بالای هزار و ۹۰۰ دلار بسته شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید