امشب در کمیسیون تلفیق انجام می شود؛

بررسی حذف ارز ترجیحی و جاماندگان سهام عدالت

کدخبر: ۴۷۸۱۷۷
اقتصادنیوز: بنابر اعلام سخنگوی کمیسیون تلفیق، امشب بعد از پایان نوبت عصر و از ساعت ۱۸ و ۲۰ دقیقه کمیسیون تلفیق تشکیل جلسه خواهد داد و ارجاع هایی که داشته را بررسی خواهد کرد.
بررسی حذف ارز ترجیحی و جاماندگان سهام عدالت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ، درخصوص موضوعات ارجاع شده به این کمیسیون در جریان بررسی لایحه بودجه و زمان تعیین تکلیف آن ها، گفت: امشب بعد از پایان نوبت عصر و از ساعت  ۱۸ و ۲۰ دقیقه کمیسیون تلفیق تشکیل جلسه خواهد داد و ارجاع هایی که داشته را بررسی خواهد کرد.

حذف ارز ترجیحی و جاماندگان سهام عدالت امشب در کمیسیون تلفیق بررسی می‌شود

وی ادامه داد: اهم موضوعات ارجاع شده مانند ارز ترجیحی، سهام عدالت و موارد دیگر را امشب بررسی کرده و تصمیم خواهیم کرد و فردا گزارش آن به صحن مجلس ارائه می‌شود.

وی درخصوص دعوت از مسئولان دولتی، عنوان کرد: در این جلسه مسئولان دولتی ازجمله سازمان برنامه و بودجه حضور خواهند داشت. 

سخنگوی تلفیق افزود: با توجه به جلسه غیرعلنی یکشنبه و جلسه‌ای که شنبه در سازمان برنامه و بودجه داشتیم، تقریبا اقناعی که از نظر نمایندگان لازم بود، انجام شده است.

وی در ادامه بیان کرد: یک کلمه ای از ابتدا اشتباه مطرح شد و آن اینکه ما اساساً چیزی به نام حذف نداریم، دولت می خواهد من یارانه ارزی که به واردکنندگان پرداخت می کردم را می خواهم به صورت نقدی ریالی یا به صورت بن کالایی به مصرف کننده پرداخت کنم.

زارع در پایان در این زمینه، گفت: من به شخصه موافق حذف ارز ترجیحی و یارانه ریالی هستم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید