احتیاط در بازار ارز /پیش بینی قیمت دلار امروز 5 اسفند

کدخبر: ۴۷۸۵۷۵
اقتصادنیوز : در شرایط کنونی می توان گفت که بازار بیشتر در انتظار آشکار شدن نتایج مذاکرات هسته ای است و تا زمانی که خبر تازه ای از وین منتشر نشود، دامنه نوسان دلار محدوده ۲۵ هزار و ۸۰۰ الی ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود.
 احتیاط  در بازار ارز  /پیش بینی قیمت دلار امروز 5 اسفند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکو ایران، معامله گان ارزی حاضر نیستند که بی گدار در موقعیت خرید قرار بگیرند. آنر ها زمانی که قیمت دلار نزدیک به محدوده ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومانی می شود، در موقعیت فروش قرار می گیرند و سعی می کنند از خریدهای پیشین سودگیری کنند. در واقع به نظر می رسد تا زمانی که سایه مذاکرات هسته ای بر سر بازار ارز است، معامله گران به راحتی برای شکست سطح ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومانی تلاش نخواهد کرد. در آن سو، احتمال می رود تا زمانی که قیمت اسکناس آمریکایی بالای محدوده ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومانی قرار دارد، فروشندگان بزرگ در بازار حاضر نشوند. 

در شرایط کنونی می توان گفت که بازار بیشتر در انتظار آشکار شدن نتایج مذاکرات هسته ای است و تا زمانی که خبر تازه ای از وین منتشر نشود، دامنه نوسان دلار محدوده ۲۵ هزار و ۸۰۰ الی ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود. 

photo_2022-02-24_09-38-52

در شرایط کوتاه مدت تر، بازار بیشتر تحت تاثیر تحرک نوسان گیران قرار خواهد داشت. آن ها ممکن است با جوسازی پیرامون اخبار سعی کنند که از دلار در نقاط کف و سقف گفته شده، نوسان گیری کنند. به عنوان مثال، خالی فروشان می توانند دلار را به سوی مرز ۲۶ هزار تومان ببرند و پس از آن با افزایش خریدها آمادگی این ارز برای رفتن به سوی سطح ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان را مورد آزمون قرار بدهند. البته شرایط کنونی بازار به گونه ای نیست که بتوان انتظارات نوسان سنگینی در معاملات را داشت،‌ مگر آنکه از وین خبر خاصی برسد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید