احتمال حمله سکه بازان به بازار ارز/ پیش بینی قیمت دلار امروز 7 اسفند

کدخبر: ۴۷۸۹۹۳
اقتصادنیوز: علی رغم آرامش نسبی در بازار ارز، معاملات سکه در روز پنج شنبه پرالتهاب بود و فلز گران بهای داخلی در مقطعی به راحتی بالای محدوده ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.
احتمال حمله  سکه بازان به بازار ارز/ پیش بینی قیمت دلار امروز 7 اسفند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران؛ تهاجم روسیه به اوکراین، بازار ارز داخلی را چندان تحت تاثیر قرار نداد. اسکناس آمریکایی در انتهای هفته گذشته در حوالی محدوده ۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان نوسان کرد و شاهد حرکت افزایشی یا کاهشی معناداری نبود. 

علی رغم آرامش نسبی در بازار ارز، معاملات سکه در روز پنج شنبه پرالتهاب بود و فلز گران بهای داخلی در مقطعی به راحتی بالای محدوده ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد. 

photo_۲۰۲۲-۰۲-۲۶_۰۹-۱۶-۲۹

رشد سکه به واسطه تنش های میان روسیه و اوکراین و افزایش قیمت طلا بود. با این حال،‌ بازار طلا به سرعت آرام گرفت و این مساله خریداران بازار سکه را در معرض ضرر قرار داده است. این موضوع می تواند موجب شود که سکه بازان امروز با خرید دلار سعی کنند از ضرر خود جلوگیری کنند. آن ها حتی ممکن است تلاش کنند که قیمت دلار را به سوی محدوده ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان حرکت دهند. چنین تصوراتی موجب شد که دلار در بازار پشت خطی با نیروی بازیگران افزایشی به سوی محدوده ۲۶ هزار و ۳۰۰ تومان حرکت کند.

در کنار این، برخی از بازیگران افزایشی سعی دارند چنین تصوری را به بازار القا کنند که تهاجم روسیه به اوکراین می تواند رسیدن به توافق هسته ای در وین را دشوار کند. در روزهای انتهایی هفته نیز اخبار وین زیر حاشیه حمله روسیه قرار داشت. می توان گفت در صورتی که در هفته جاری خبر خاصی از مذاکرات منتشر نشود،‌ دلار در جاده افزایشی حرکت خواهد کرد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید