پیش بینی قیمت سکه امروز 1 اسفند؛

نگاه بازار سکه به قیمت دلار /معامله گران سکه خوشبین به صعود طلا

کدخبر: ۴۷۷۴۸۹
اقتصادنیوز: به نظر می رسد مانند معامله گران بازارهای جهانی، معامله گران بازار داخلی نیز نسبت به افزایش بهای اونس طلا خوشبین هستند و به همین دلیل در ابتدای هفته جاری تا حدی در برابر افت قیمت سکه مقاومت کردند.
نگاه بازار سکه به قیمت دلار  /معامله گران سکه خوشبین  به صعود طلا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکو ایران، نظرسنجی هفتگی سایت کیتکو درباره آینده قیمت طلا نشان می دهد که سرمایه گذاران بزرگ و خرد بازارهای جهانی به ادامه روند افزایشی بهای طلای جهانی خوشبین هستند. نزدیک به ۷۲ درصد معامله گران حرفه ای در نظرسنجی سایت کیتکو عنوان کرده اند که امیدوارند قیمت طلا در هفته جاری افزایش پیدا کند.

به نظر می رسد مانند معامله گران بازارهای جهانی، معامله گران بازار داخلی نیز نسبت به افزایش بهای اونس طلا خوشبین هستند و به همین دلیل در ابتدای هفته جاری تا حدی در برابر افت قیمت سکه مقاومت کردند. سکه که در معاملات پشت خطی روز جمعه تا محدوده ۱۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان افت کرده بود،‌ روز شنبه توانست به بالای حمایت حساس ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برگردد. در صورتی که سکه بالای محدوده ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان باقی بماند، شانس نزول معنادار این فلز گران بها در بازار داخلی بسیار محدود خواهد شد. البته دیروز ارزش ذاتی فلز گران بهای داخلی در محدوده ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قرار گرفته بود و همین مساله مانع از آن می شد که سکه در دام بزرگان نزولی بازار بیافتد.

با توجه به اینکه امروز بازارهای جهانی تعطیل هستند، روند بازار سکه به شدت بستگی به بازار ارز خواهد داشت. معامله گران سکه اعتقاد دارند که شکست مرز ۲۶ هزار تومانی در بازار دلار موجب می شود که فلز گران بهای داخلی نیز محدوده حمایتی ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزارتومان را از دست بدهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید