نوسان محدود نرخ حواله درهم

صعود همزمان قیمت سکه و طلا /دلار ثابت ماند

کدخبر: ۴۸۰۰۸۷
اقتصادنیوز: امروز قیمت دلار در حالی نسبت به دو روز پیش ثابت ماند که قیمت سکه و قیمت طلا به طور همزمان بر مدار صعود قرار گرفت.
صعود همزمان قیمت سکه و طلا /دلار ثابت ماند

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز تهران در عصر  پنجمین روز هفته جاری شاهد ثبات قیمت دلار نسبت به روز دوشنبه بود. نرخ دلار صبح  امروز با 26 هزار و 120 تومان معامله شد اما در انتهای روز  نسبت به دو روز پیش ثابت ماند و با 26 هزار و 200 تومان معامله شد. در بازار متشکل ارزی هم قیمت دلار در انتهای معاملات امروز با 24 هزار و 485 تومان معامله شد که نسبت به  دو روز پیش 78 تومان کاهش را نشان می دهد. 

نوسان محدود نرخ حواله درهم

نرخ حواله درهم در بازار ارز امروز نوسان محدودی را تجربه کرد. قیمت درهم امروز با 7 هزار و 150 تومان معامله شد. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (3.673) عدد  26 هزارو 261 تومان به دست می‌آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار بالاتر بود.

سکه و درهم

صعود همزمان قیمت سکه و طلا 

قیمت اونس طلا در زمان نوشتن  این گزارش بر روی 1928 دلار قرار داشت. در بازار داخلی ایران هم عصر امروز قیمت طلا و قیمت سکه آرایش افزایشی به خود گرفت. قیمت طلا 18 عیار امروز با 1 میلیون و 207 هزار و 200  تومان مبادله شد که در مقایسه با دو روز پیش 3 هزار و 900 تومان رشد کرده بود. قیمت سکه هم امروز 35 هزار تومان  بر ارزش خود افزود و با 12 میلیون و 45 هزار تومان معامله شد. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید